حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان پنهان کردن Last Seen واتس اپ برای کاربر خاص به زودی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپلیکیشن، پیام رسان

امروزه، در اکثر برنامه‌های پیام‌رسان مدرن به‌راحتی می‌توانید ببینید که آخرین بار دوستانتان در چه زمانی آنلاین بوده‌اند. این یک ویژگی مفید است و به شما اطلاع می‌دهد که آیا باید منتظر پاسخ سریع آنها باشید یا خیر. هرچند لازم نیست همه بدانند که شما تا ساعت 4 بامداد بیدار بوده‌اید. از همین رو، واتس اپ بزودی مدیریت افرادی را که می‌توانند و نمی‌توانند اطلاعات پروفایل شما، از جمله آخرین بازدیدتان، را ببینند، بسیار آسان می‌کند. به صورت خلاصه باید گفت امکان پنهان کردن Last Seen واتس اپ برای کاربر خاص به زودی ارایه می شود.

تغییر وضعیت Last Seen واتس اپ

همانطور که اولین بار توسط WABetaInfo مشاهده شده است، ابزارهای جدیدی برای حفظ حریم‌خصوصی در‌حال توسعه هستند تا امکان کنترل دقیق افرادی را که قسمت‌هایی از پروفایل شما را می‌بینند، فراهم کند. درحال‌حاضر، شما این توانایی را دارید تا اطلاعات “آخرین بازدید“، “عکس پروفایل” و “درباره” خود را برای همه افراد، تنها مخاطبین و یا هیچ‌کس، شخصی‌سازی کنید. در اینجا هیچ گزینه سفارشی بیشتری وجود ندارد که در مقایسه با سایر پیام‌رسان‌ها، این اطلاعات را بسیار دقیق‌تر ارائه می‌کنند. محدودیت‌های ذکر شده اما، بزودی برداشته خواهند شد؛ چراکه WhatsApp درحال آزمایش قابلیتی است که می‌توانید وضعیت لست سین خود را از دید شماری از مخاطبانتان محدود کنید.

تغییر وضعیت آخرین بازدید واتس اپ

تغییر وضعیت آخرین بازدید واتس اپ

با استفاده از این گزینه، می‌توانید زمان “آخرین بازدید” خود را از تعداد انگشت‌شماری از افراد پنهان کنید بدون اینکه آن را به‌طور کلی غیرفعال کنید. این گزینه همچنین از عکس‌های پروفایل و بیو پشتیبانی کرده و کنترل بیشتری بر حریم خصوصی نسبت به موارد قبلی ارائه می‌دهد. غیرفعال کردن “آخرین بازدید” یک مسیر دو طرفه است؛ به این معنا که اگر آن را از افرادی در لیست مخاطبین خود پنهان کنید، واتس اپ درعوض اطلاعات آنها را از دید شما پنهان می‌کند.

اگرچه این ویژگی در نسخه iOS این اپلیکیشن مشاهده شده است، اما به‌احتمال فراوان هر زمان که برای انتشار اولیه آماده شد، به سیستم‌عامل اندروید و همه گوشی‌های هوشمند نیز بیاید. همانطور که “آخرین بازدید” ویژگی مفیدی است، همچنین می‌تواند مسیرهایی را برای سوء استفاده احتمالی نیز باز کند، بنابراین اینکه واتس اپ گزینه‌های حریم‌خصوصی خود را بسیار انعطاف‌پذیر می‌کند، عالی است.

شرایط جنجالی حریم خصوصی واتس اپ به‌زودی اختیاری خواهد شد

نظر شما راجع‌به ارائه قابلیت شخصی‌سازی Last Seen از سوی واتس اپ که پیش از این، مشابه آن را در سایر پیام‌رسان‌های رقیب نیز دیده‌ایم، چیست؟ آیا این قابلیت برای شما بسیار کاربردی بوده و با انتشار آن قرار است بلافاصله وضعیت پروفایل خود را تغییر دهید یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عجب قابلیت ویژه ای😂😂تازه اینو داره اضافه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی