حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز Redmi Buds 3 شیائومی رسما معرفی شد: قیمت ۳۰ دلار

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، لوازم جانبی

برند ردمی شیائومی رسماً از ایربادز Redmi Buds 3 در چین رونمایی کرد. Buds 3 به عنوان اولین هدست این برند با طراحی بیرون گوش به بازار می آید. قیمت ردمی بادز ۳ معادل 30 دلار آمریکا است اما به صورت موقت به قیمت ۲۰ دلار فروخته می شود.

ایربادز Redmi Buds 3 شیائومی

ایربادز Redmi Buds 3 شیائومی

ایربادز Redmi Buds 3 شیائومی – قیمت موقت برابر ۲۰ دلار

همانطور که گفته شد، هدفون های بی سیم Redmi Buds 3 از طراحی بیرون گوش شبیه به ایرپادز اپل استفاده می کنند. طراحی کیس شارژ هم از ظاهر مربعی جمع و جور شبیه به ایرپادهای اپل استفاده می کند. هر کدام از گوشی ها فقط 4.5 گرم وزن دارند و فوق العاده سبک هستند. این طراحی همچنین تضمین می کند که آنها بهتر می توانند در منحنی مجرای گوش قرار بگیرند و تجربه راحت تری برای قرار دادن درون گوش داشته باشند.

این هدست مجهز به تراشه Qualcomm QCC3040 با بهره وری بالا است و از فناوری رمزگشایی صوتی Qualcomm aptX Adaptive پشتیبانی می کند. در حالی که اتصال پایدار را تضمین می کند، تجربه گوش دادن بهتری را با تأخیر پایین تا 95 میلی ثانیه فراهم می کند.

ایربادز Redmi Buds 3 شیائومی

ایربادز Redmi Buds 3 شیائومی

از نظر کیفیت صدا، Redmi Buds 3 دارای یک دیافراگم 12 میلیمتری با اندازه بزرگ است که می تواند جزئیات بیشتر صدا را بازیابی کند. تحت تنظیمات آزمایشگاه صوتی شیائومی، یک باس غنی تولید می کند و خروجی سه برابر واضح و بدون اعوجاج است.

علاوه بر این، این هدست دارای دو میکروفون داخلی با حساسیت بالا است که با فناوری کاهش نویز cVc کوالکام ترکیب شده است و می تواند به طور پویا سر و صدای محیط را کاهش داده و اکو را در حین تماس کاهش دهد.

از نظر عمر باتری، Redmi Buds 3 می تواند در هر بار شارژ تا ۵ ساعت دوام بیاورد در حالی که با کیس شارژ، زمان استفاده را می توان تا 20 ساعت افزایش داد. همچنین، این شرکت ادعا می کند که شارژ ۱۰ دقیقه ای می تواند تا ۱.۵ ساعت پخش صدا را ارائه دهد.

ردمی Buds 3 همچنین دارای استاندارد IP54 ضد گرد و غبار و ضد آب است و از قابلیت تشخیص پوشیده شدن، جستجوی هدست، پنجره بازشو سریع با MIUI و سایر عملکردها پشتیبانی می کند. همچنین از کنترل لمسی پشتیبانی می کند. با لمس پشت هدست، می توانید هدست را برای پخش موسیقی، پاسخگویی به تماس ها و غیره کنترل کنید. در عین حال، فشار طولانی مدت بر روی دکمه کنترل لمسی، دستیار XiaoAI را فعال می کند.

نظر شما درباره ایربادز Redmi Buds 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتش خوبه🙂
طراحیشم زیباست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)