حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، شیائومی

امروز، یک تست دیگر از سوی DxOMARK منتشر شده است. این تست، در بخش سیستم صوتی یک گوشی محبوب از شیائومی می‌باشد. حال، امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i مشخص شده است. در ادامه، بررسی بر این امتیاز جدید Xiaomi Mi 11i خواهیم داشت.

شیائومی می ١١ آی

شیائومی اوایل امسال از گوشی Mi 11i خود رونمایی کرد. این دستگاه، در واقع نسخه جهانی گوشی Redmi K40 Pro Plus محسوب می‌شود.

 

شیائومی Mi 11i رسما رونمایی شد، نسخه جهانی ردمی K40 پرو پلاس

 

حال، این گوشی پس از ماه‌ها در بررسی جدیدی از DxOMARK ظاهر شده است. این تست و بررسی، مربوط به بخش عملکرد صوتی Xiaomi Mi 11i است. بنابراین، در ادامه مطلب نگاهی به امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i خواهیم داشت. اما بهتر است قبل از آن، مروری بر مشخصات مرتبط این گوشی در بخش سیستم صوتی داشته باشیم:

– اسپیکر استریوی دوگانه

– پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos

– دارای قابلیت Audio Zoom

– فاقد برخورداری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون

امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i

امیتاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i

همان طور که گفتیم، این گوشی بالأخره در بخش تست سیستم صوتی DxOMARK ظاهر شده است. این تست، نشان می‌دهد که عملکرد اسپیکر و میکرفون گوشی رده بالای شیائومی به چه صورت است. به همین صورت، امتیاز DxO عملکرد صوتی شیائومی Mi 11i به طور کلی برابر با ۶۶ می‌باشد. این امتیاز، نه خیلی زیاد است و نه خیلی کم.

بنابراین، می‌توان این دستگاه را به عنوان یک میانگین برای سیستم صوتی گوشی‌های هوشمند تلقی کرد. در بخش‌های ضبط صدا و پخش صدا نیز امتیازات ٧٠ و ۶۵ به شیائومی Mi 11i اعطا شده است. در نتیجه، این گوشی بالاتر از سطح گوشی‌هایی مانند OnePlus 7 Pro و Poco X3 NFC قرار می‌گیرد. عملکرد صوتی این دستگاه، مانند نسخه چینی‌اش یعنی Redmi K40 Pro Plus است. در نهایت، تراز عملکرد صوتی این دستگاه ضعیف‌تر از iPhone SE 2020 است! در نهایت، این دستگاه توانسته است در بخش تست سیستم صوتی DxOMARK، رتبه کلی ٣٢ را در اختیار داشته باشد.

نقاط ضعف و نقاط قوت بخش سیستم صوتی گوشی رده بالای شیائومی

در نهایت، DxOMARK نقاط قوت و نقاط ضعف هر کدام از بخش‌های سیستم صوتی Xiaomi Mi 11i را به تفکیک ذکر کرده است. ابتدا، از بخش پخش صدا شروع می‌کنیم. دگزومارک می‌گوید که این دستگاه دارای نقاط قوتی مانند حداکثر و حداقل صدای مناسب، پخش صدای گسترده در حالت افقی و میزان Bass مناسب است. اما از سوی دیگر، این دستگاه از مشکلاتی مانند حداقل و حداکثر جزئیات پخش صدای محدود شده برخوردار است. در ادامه، نوبت به بخش ضبط صدا می‌رسد. شیائومی Mi 11i، پاسخ فرکانسی، صدای فراگیر و میزان بلندی صدای قابل قبولی دارد. اما گستردگی صدا در ضبط صدا در حالت بلند، دارای مشکلاتی جزئی است.

نظر شما در مورد امتیاز DxO سیستم صوتی شیائومی Mi 11i چیست؟ آیا این امتیاز را قبول دارید؟ چه نظری در مورد Xiaomi Mi 11i دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نسبت به قیمتی که داره این امتیاز مناسبه
تنها ایرادش فریم پلاستیکیش مگر نه گوشی خیلی خوبیه

rezakhan

من موندم ایفونseبا یک بلندگو وحجم اتاق صدای کمتر چطور امتیازش بیشتر شده خدایی،من که الان seوردمی نوت۹تی فایو جی دارم به هر کسی نشون دادم در مورد قضاوت کیفیت وبلندی وباس ،شیاومی بهتر بود چطور این مدل که بالاتره کمتر شده؟!!عجیبه

ghasem_ghafouri

واقعا نمیدونم چرا چرت میگی
واقعا چرا… مفت خور اپل زیاده؟؟؟
قشنگ مشخصه نداشته این…کش این ایفون se 2020 رو
چون ایفون se2020
2 اسپیکر داره نه یک بلندگو
بله 2 اسپیکر داره و واقعا هم صداش بلنده و با کیفیت و نمیشه با گوشی های میانرده یا حتی بعضا بالا رده شیائومی مقایسه کرد که توی صدای بالا فقط میشن صدای گوش خراش
دوما که فقط تست صدا نیس، تست میکروفون هم هستش که اپل توی ضبط صدا از بهترین هاست کلا
وقتی گوشیو اپل رو تا حالا ندیدید… میخورید نظر میدید

حسین

داداش یکم آروم تر بجواب بنده خدا فقط ی نظر دادحالا چ ب دروغ یا غلط با فوش جواب نده .العان دوره ای هستش همه با یک سرچ میتونن بفهمن کدوم از کدوم بهتره .

Mahdi

نمیدونست 🤕
با توهین که چیزی حل نمیشه😐
محترمانه می گفتی میرفت سرچ می کرد این همه عصبانیت نمی خواست🙃🙃به اعصابت مسلط باش🤗

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️