حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام از آمار دانلود ۱ میلیارد نسخه به‌صورت جهانی عبور کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپلیکیشن، پیام رسان

در جدیدترین گزارشات و باتوجه به آمار منتشر شده رسمی، اعلام شده است که تلگرام درحال‌حاضر و به‌تازگی، به باشگاه برنامه‌هایی با آمار دانلود بیش از ۱ میلیارد نسخه در سراسر جهان پیوسته است که محبوبیت روزافزون این پیام‌رسان را نشان می‌دهد.

رشد سریع تلگرام و عبور از مرز ۱ میلیارد دانلود در جدیدترین آمار این پیام‌رسان

همانطور که توسط TechCrunch گزارش شده است، بزرگترین بازار تلگرام همانیست که رقیب آن یعنی واتس اپ نیز در آنجا بیشترین میزان دانلود را به‌خود اختصاص داده است: هند، که تقریباً 22 درصد از آمار دانلود این پیام‌رسان را نشان می‌دهد.

“روسیه و اندونزی پس از [هند] در جایگاه بعدی قرار گرفته‌اند که به‌ترتیب حدود 10 و 8 درصد از نصب این برنامه را به‌خود اختصاص داده‌اند. میزان دانلود این برنامه پیام‌رسان در سال 2021 شتاب گرفت و به 214.7 میلیون نسخه در نیمه اول 2021 رسید که 61 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل یعنی 133 میلیون نسخه مربوط به فصل اول 2020 افزایش یافته است.”

با اینکه آمار کلی میزان دانلود و نصب تلگرام در سراسر جهان به ۱ میلیارد نسخه رسیده است، این مورد بدان معنا نیست که بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در آن وجود دارد. تلگرام از اوایل سال جاری حدود 500 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت، اگرچه پس از آنکه واتس اپ با شرایط و ضوابط به‌روز شده سرویس خود دچار اختلاف نظرات بسیاری شد، احتمالاً تلگرام نیز شاهد افزایش میزان دانلود و رشد تعداد کاربر ماهانه خود بوده است.

آمار بالا دانلود تلگرام

آمار بالا دانلود تلگرام

در طول امسال، تلگرام تعدادی بروزرسانی دریافت کرده است. به‌تازگی، این برنامه شروع به پشتیبانی از تماس‌های ویدئویی گروهی، اشتراک‌گذاری صفحه و پس زمینه متحرک کرد. در ماه مارس و به‌دنبال روند برنامه محبوب Clubhouse نیز، تلگرام ویژگی مشابهی را برای چت‌های صوتی خود اضافه کرد.

درحال‌حاضر، گام بعدی این اپلیکیشن پیوستن به گروه برنامه‌هایی است که ۳ میلیارد بار دانلود را تجربه کرده‌اند؛ اما تاکنون، TikTok اولین و تنها برنامه غیر فیس بوکی بوده که توانسته از این میزان عبور کند.

با توجه به آمار کنونی، به‌غیر از TikTok، تنها فیس بوک، واتس اپ، مسنجر و اینستاگرام به این تعداد دانلود دست یافته‌اند.

آپدیت تلگرام ۸ رسما ارایه شد: مکالمه ویدیویی بدون محدودیت افراد و ویژگی های بیشتر

دیدگاه شما درباره عبور آمار دانلود تلگرام از مرز ۱ میلیارد نسخه به‌صورت جهانی چیست؟ به‌نظر شما پیام‌رسان بعدی که بتواند آمار فوق‌العاده بالای ۳ میلیارد نصب را نیز رد کند، همین برنامه خواهد بود؟ البته که از محبوبیت بالای این اپلیکیشن در میان ایرانیان و استفاده راحت با ویژگی‌ها و کارکرد بالای آن نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

از نظر فنی بدون هیچ شائبه‌ای شایستگیش رو داره

Mahdi

۱میلیارد 😑
البته خیلی بهتر از واتساب هست☺️☺️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی