حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری Realme Note برای رقابت با سری Redmi Note در راه است!

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | ریلمی، شایعات

ریلمی یکی از سریع‌ترین رشدها را در بازار گوشی‌های هوشمند تجربه کرده است. این کمپانی چینی، در نظر دارد تا مدل‌های متنوع‌تری را روانه بازار کند. به همین ترتیب، سری Realme Note به زودی رونمایی می‌شود. گفته می‌شود که ریلمی می‌خواهد به وسیله این سری، با گوشی‌های Redmi Note به رقابت بپردازد!

سری Realme Note در راه است؛ رقیبی جدی برای سری نوت ردمی؟

ریلمی هم اکنون سری‌های مختلف و جذابی دارد. از برجسته‌ترین آن‌ها، می‌توان به نارزو اشاره کرد. مدتی پیش رندر گوشی جدید این برند را نیز مشاهده کرده کردیم.

 

رندر ریلمی Narzo 50A منتشر شد: طراحی عجیب و غریب!

 

این بار Gizmochina می‌گوید شیائومی از مدل‌های جذاب و با ارزشی برخوردار است. به طور مثال، سری Redmi Note یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی این کمپانی محسوب می‌شود. این گوشی‌ها، ارزش خرید بالایی دارند و امکانات جذابی را ارائه می‌دهند. در سال‌های گذشته، گوشی‌های ریلمی رقیب اصلی این دستگاه‌ها بوده‌اند. اما ظاهراً ریلمی می‌خواهد با تمرکز بیشتری به رقابت با سری Redmi Note بپردازد. به همین صورت، سری Realme Note به زودی از راه می‌رسد.

به نظر می‌رسد که زیر مجموعه اوپو، می‌خواهد به زودی از سری گوشی‌های ریلمی Note 9 و Narzo 50 پرده بردارد. طبق گزارشات، مدل‌های بیشتری از این سری به زودی رونمایی می‌شوند. هدف اصلی ریلمی، رقابت با شیائومی است. علاوه بر این‌ها، ممکن است سری ریلمی نوت ۹، دارای دو عضو با نام‌های ریلمی Note 9 و ریلمی Note 9 Prime باشد! این نام‌ها، در پایگاه داده‌های مرتبط با ریلمی رصد شده‌اند و قابل استناد می‌باشند. اما توجه داشته باشید که پیش از این، گوشی‌های Realme 9، ریلمی 9A و ریلمی ٩ پرایم در همان پایگاه داده دیده شده بودند. بنابراین، ممکن است این گوشی‌های جدید از ریلمی در راه باشند.

همچنین ریلمی تأیید کرده است که دو عضو دیگر در راه سری Realme 8 است. این گوشی‌ها، Realme 8s و Realme 8i نام خواهند داشت. شیائومی هم اکنون رشد بسیار خوبی را تجربه می‌کند. اما ریلمی نیز از چنین رشدی بی بهره نیست. بنابراین، باید منتظر رقابت جانانه بین این دو برند چینی باشیم. ریلمی می‌خواهد بیش از پیش در بازار گوشی‌های اقتصادی متمرکز شود. چرا که این بخش از بازار گوشی‌های هوشمند، تعیین کننده سهم عمده‌ای از سهم فروش برندهای مطرح فناوری است!

نظر شما در مورد این سری چیست؟ آیا ریلمی موفق خواهد شد؟ این استراتژی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

چند روز پیش داشتم فکر میکردم شیائومی از هر برندی یه شیوه اسم گذاری برداشته:
Mi 9t و Mi 10t از وان پلاس
Mi 10 ultra و Mi 11 ultra از سامسونگ
Mi 5 و Mi 5s از اپل
Mi 5s و Mi 5s plus از اپل
Mi 8 pro از هواوی
Mi 8 lite از هواوی
سری redmi note از سامسونگ
حالا ریلمی میخواد از رو شیائومی اسکی بره
چه اسکی تو اسکی شده😂

Mahdi

این اسکی نیست این خود سورتمه سواریه😂😂شیائومی اینو از پرچمدار سامسونگ براداشته رفته گذاشته رو میان رده ریلمی اینو از میان رده ورداشته میخواد بزار روی میان رده حداقل یه تغییری میداد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️