حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پلی استیشن ۵ مدل CFI-1100B سونی داغ تر از نسخه اولیه PS5 است

داستان چیست؟ پلی استیشن ۵ مدل CFI-1100B چیست؟ چرا داغ تر است؟ آیا همه تغییرات حاصل از مدل جدید می تواند بدتر باشد؟ برای شروع باید بگویم که پلی استیشن ۵ مدل CFI-1100B سونی داغ تر از نسخه اولیه PS5 است. این می تواند بد باشد اما ۲ خوبی دیگر در مدل جدید وجود دارد.

مقایسه پلی استیشن ۵ مدل CFI-1100B با نسل اول PS5

ماه گذشته، اخباری مبنی بر اینکه سونی در حال بازنگری در PS5 است منتشر شد. هرچند این بازنگری بی سر و صدا بود اما قرار است که نسخه اصلی PS5 Digital Edition را بهینه کند تا وزن آن حدود ۳۰۰ گرم سبک تر شود. ظاهراً مدل جدید پلی استیشن ۵ در مکان هایی مانند استرالیا و ژاپن در حال فروش بوده و دارای شناسه “CFI-1100B” است.

از نظر تغییرات و در کنار چیزهای دیگر باید گفت شاهد یک پیچ سبک تر انگشتان دوست‌تر با سرهای پلاستیکی، در پایه PS5 هستیم که می تواند به جای نیاز به ابزارهایی مانند پیچ ​​گوشتی، با انگشتان ما چرخانده و شل شود.

اما این نمی تواند تفاوت قابل توجه وزن را توضیح دهد. آستین ایوانز، یوتیوبر مشهور، مدل جدید را باز کرده است و نشان می دهد که مدل جدید PS5 دارای یک هیت سینک ساده تر است که به طور قابل توجهی از مدل اصلی ساده تر شده است. به نظر می رسد بیشتر تفاوت وزن بین دو مدل از این تغییر حاصل شده است.

مقایسه پلی استیشن ۵ مدل CFI-1100B با نسل اول PS5

مقایسه پلی استیشن ۵ مدل CFI-1100B با نسل اول PS5

همانطور که انتظار می رود، این تغییر منجر به تفاوت دما شده و مدل جدیدتر به طور قابل توجهی گرم می شود. در حقیقت پلی استیشن ۵ جدید به دمای ۵۵ درجه سانتی گراد می رسد در حالی که نسخه اصلی به حدود ۵۲ درجه سانتی گراد می رسید. اندازه گیری ها در محیطی با دما ۲۴ درجه سانتی گراد انجام شد.

آنباکسینگ پلی استیشن ۵ و لوازم جانبی آن را ببینید

مقایسه کامل PS5 در مقابل Xbox Series X کدام یک بهتر هستند؟

پلی استیشن ۵ طلایی یا پلاتینیومی با قیمت معادل ۲۹۰ میلیون تومان برای خرید ارایه شد

صدای فن کمتر و وزن کاهش یافته از مزایای مدل جدید PS5 CFI-1100B است

قاب ذکر است که در مدل جدید یک لایه نقره ای کوچک وجود دارد. صدای فن در نسخه جدید CFI-1100B کمتر از مدل قدیمی است. این بدان معناست که افرادی که واقعاً نسبت به نویز حساس هستند ممکن است نسخه جدیدتر را ترجیح دهند.

ظاهراً این فن در مقایسه با نسخه اصلی بهتر طراحی شده است و ممکن است با وجود گرمتر بودن دستگاه، باعث کاهش صدای خروجی شود.

در حالی که CFI-1100B نسخه بازسازی شده نسخه دیجیتال PS5 است، ممکن است نسخه دیسکی اصلاح شده ای نیز در دست تهیه باشد. قبلاً دستگاهی که به چنین عنوانی مشکوک است با مدل “CFI-1115A” دیده شد.

شما می توانید ویدیو بررسی مدل جدید و قدیمی PS5 نسخه دیجیتال را اینجا ببینید:

 

 

نظر شما درباره مدل جدید PS5 نسخه دیجیتال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)