حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام به‌زودی از استیکر لینک دار به‌جای کشیدن صفحه به بالا استفاده می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی

بر اساس گزارش منتشر شده توسط TechCrunch، اینستاگرام اخیرا تصمیم گرفته است تا متد کنونی کشیدن صفحه به بالا برای باز کردن لینکی مشخص در استوری را حذف کند. ویژگی مذکور درحال‌حاضر توسط سازندگان محتوا و همچنین برندها به‌طور مداوم مورد استفاده می‌گیرد. این قابلیتی محبوب می‌باشد که کاربران را به وب‌سایت‌ها یا فروشگاه‌های آنلاین هدایت می‌کند. با این حال، متأسفانه، اینستاگرام قصد دارد تا این ویژگی را سرانجام در تاریخ ۸ شهریور حذف کند؛ اما نگران نباشید چون قرار است ویژگی استیکر لینک دار، جای آن را در استوری‌های این شبکه اجتماعی پر کند.

استیکر لینک دار اینستاگرام به‌زودی به این اپلیکیشین اضافه می‌شود

کاربران اینستاگرام که پیش از این از قابلیت Swipe-Up استفاده می‌کردند، اکنون می‌توانند ویژگی جدیدی به نام Link Stickers را امتحان کنند که لینک‌ها را به‌صورت استیکر نشان می‌دهد. جایگزینی کشیدن صفحه به بالا با استیکر لینک دار، باید استفاده از اینستاگرام را برای تولیدکنندگان محتوا و مشاغل، بصری‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند.

اینستاگرام در مورد نحوه آزمایش ویژگی جدید از ماه ژوئن صحبت کرده و درحال‌حاضر تعداد انگشت شماری از کاربران به آن دسترسی دارند. با این حال، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای انتشار گسترده‌تر قابلیت مذکور در پایان این ماه است. مشاغل و سازندگانی که در پلتفرم این اپلیکیشن تأیید شده‌اند و تعداد کافی دنبال‌کننده دارند، استیکر لینک دار را به استوری‌های خود اضافه خواهند کرد.

استیکر لینک دار اینستاگرام

استیکر لینک دار اینستاگرام

درحالی‌که در ابتدای راه انتشار این ویژگی، ممکن است اینگونه به‌نظر برسید که نیازی به آن نیست، اما استیکرهای لینک دار در واقع برخلاف روش کشیدن صفحه به بالا، مزایایی دارند. به‌عنوان مثال، سازندگان قادر خواهند بود چندین لینک را در یک صفحه جایگذاری کرده، اندازه استیکرهای لینک دار را تغییر دهند و آنها را در هرجای استوری قرار دهند.

بینندگان همچنین می‌توانند به استوری‌هایی که دارای استیکر لینک دار هستند واکنش نشان داده و به آنها پاسخ دهند؛ این ویژگی پیش‌تر با کشیدن صفحه به بالا در دسترس نبود. با این اوصاف، اینستاگرام درحال‌حاضر در فکر گسترش استیکرهای لینک دار به حساب‌های بیشتری در آینده است، اما هیچ زمان معینی برای ارائه این مورد مشخص نشده است.

اگرچه روش کنونی برای مدت زمان طولانی در این برنامه وجود داشته، اما جالب است که ببینیم اینستاگرام به سمت رویکردی مدرن‌تر حرکت می‌کند که در آن می‌توانید شانس لذت بردن از برنامه را بیش از پیش افزایش دهید.

مشکل لود نشدن تب Activity اینستاگرام چیست؟ + راه حل

دیدگاه شما چیست؟ به‌نظر شما استیکر لینک دار در اینستاگرام تا چه اندازه می‌تواند جای روش کنونی را پر کند؟ شما کدام حالت را می‌پسندید و به‌نظر شما کاربردی‌تر و گیراتر است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

قشنگ تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی