حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٣.۴ در مناطق مختلفی مانند ایران ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

نوکیا گوشی‌های مختلفی را در سال گذشته معرفی کرده است. اغلب این گوشی‌ها، محصولات اقتصادی هستند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. نوکیا ٣.۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی، در بازار ایران نیز عرضه شده است. بر اساس اعلام رسمی نوکیا، گوشی Nokia 3.4 هم اکنون در مناطق مختلفی مانند ایران در حال دریافت اندروید ١١ است. آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٣.۴ هم اکنون قابل نصب می‌باشد.

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٣.۴ در مناطق مختلفی مانند ایران ارائه شد

نوکیا ٣.۴، گوشی اقتصادی نوکیا است که سال گذشته ارائه شد. این دستگاه اقتصادی، دارای تراشه اسنپدراگون ۴۶٠ و باتری ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی است. حال، نوکیا ٣.۴ بالأخره به اندروید ١١ تجهیز شده است.

 

نوکیا ۳.۴ با اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شد

 

به نقل از Gizmochina، انتظار می‌رود که گوگل طی هفته‌های آینده از سیستم عامل اندروید ١١ خود به صورت پایدار و نهایی رونمایی کند. با این حال، HMD Global مانند برخی دیگر از کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی تمام گوشی‌های خود را به اندروید ١١ به روزرسانی نکرده است. با این وجود، به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ برای یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند نوکیا عرضه شده است. نام این گوشی، نوکیا ٣.۴ است.

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٣.۴، هم اکنون در مناطق مختلفی قابل دسترسی است. نوکیا همین امروز طی یک اعلامیه رسمی، گفته است که آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٣.۴ به صورت نهایی در حال ارائه شدن می‌باشد. اما این به روزرسانی در چه مناطقی عرضه شده است؟ شما می‌توانید در لیست زیر، کشورهایی که به روزرسانی اساسی جدید نوکیا ٣.۴ را دریافت کرده‌اند را مشاهده کنید:

– استرالیا

– اتریش

– بحرین

– بلژیک

– کامبوج

– دانمارک

– مصر

– استونی

– فنلاند

– فرانسه

– ایسلند

– هند

ایران

– عراق

– اردن

-لائوس

– لتونی

– لبنان

– لیتوانی

– لوکزامبورگ

– ماکائو

– مالزی

– نپال

– هلند

– نروژ

– عمان

– فیلیپین

– پرتغال

– قطر

– عربستان سعودی

– اسپانیا

– سریلانکا

– سوئد

– سوئیس

– تایلند

– امارات متحده عربی

– ویتنام

نوکیا همچنین در پست اعلانات خود، آمار دقیقی را از ارائه این به روزرسانی به اشتراک گذاشته است. بر اساس ادعای این کمپانی، ۵٠ درصد از کاربران همین امروز آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٣.۴ را دریافت کرده‌اند. در نهایت، تا فردا تمام کاربران نیز این به روزرسانی جدید را دریافت می‌کنند. در آینده‌ای نزدیک، به روزرسانی جدید نوکیا ٣.۴ در مناطق بیشتری منتشر می‌شود. این کمپانی اعلام کرده است که اعلان مشابهی را برای این موضوع به اطلاع کاربران می‌رساند. اگر گوشی شما نوکیا ٣.۴ است، می‌توانید هم اکنون در ایران با مراجعه به بخش تنظیمات و چک کردن به روزرسانی‌های جدید، آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٣.۴ را بارگیری و نصب کنید.

نوکیا ٣.۴

نوکیا ٣.۴

برای یادآوری، نوکیا ٣.۴ تقریباً ١ سال پیش رونمایی شده بود. این دستگاه، در ابتدا با اندروید ١٠ پیش فرض عرضه شد. اما بالأخره امروز اندروید ١١ نیز برای این دستگاه منتشر شد. در حال حاضر، اعلام نشده است که HMD Global قصد دارد این دستگاه را به اندروید ١٢ نیز به روزرسانی کند یا خیر.

آیا نوکیا ٣.۴ شما این به روزرسانی را دریافت کرده است؟ نظر شما در مورد عملکرد نوکیا در پشتیبانی نرم افزاری چیست؟ فکر می‌کنید که نوکیا ٣.۴ اندروید ١٢ را دریافت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️