حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنجلینا جولی به اینستاگرام پیوست و اولین پست وی در حمایت از افغانستان است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

آنجلینا جولی زندگی خود در شبکه های اجتماعی را با هیاهو آغاز کرده است. اولین پست اکانت رسمی اینستاگرام Angelina jolie در تنها ۱۱ ساعت ۱.۳ میلیون لایک و ۴.۱ میلیون فالور جمع کرده است. جالب است بدانید که اولین پست وی در حمایت از افغانستان است.

اکانت رسمی اینستاگرام angelinajolie

جولی از اولین پست خود برای جلب توجه به نامه ای که گفته بود از دختری نوجوان در افغانستان دریافت کرده است، استفاده کرد. به راستی می تواند هدف مفیدی برای استفاده از شبکه اجتماعی باشد.

اولین پست اینستاگرام آنجلینا جولی

اولین پست اینستاگرام آنجلینا جولی

جولی در کپشن اولین پست Instagram خود گفت:

“در حال حاضر، مردم افغانستان توانایی برقراری ارتباط در رسانه های اجتماعی و ابراز آزادی خود را از دست داده اند.” “بنابراین من به اینستاگرام آمده ام تا داستانهای آنها و صدای کسانی را که در سراسر جهان برای حقوق اولیه انسانی خود مبارزه می کنند به اشتراک بگذارم.”

این دختر، که نامش فاش نشد، درباره ترس خود از بازگشت طالبان به دوران مدرسه اش نوشت و گفت: “ما همه دوباره زندانی شدیم.”

جولی در فیلم آینده مارول The Eternals بازی می کند. وی خاطرات چند هفته قبل از حملات ۱۱ سپتامبر زمان خود را که در افغانستان بوده، بازگو کرد. در آن زمان بود که او گفت که اولین بار با پناهندگان فرار از حکومت طالبان ملاقات کرد.

او نوشت:

“دیدن آوارگان افغان از ترس و بلاتکلیفی که کشور آنها را فرا گرفته است، آزاردهنده است.” “صرف این همه زمان و پول، ریختن خون و از دست دادن جان فقط برای رسیدن به این هدف، درک آن تقریباً غیرممکن است.”

جولی قول داد که چشم خود را از فاجعه ای که در فرودگاه افغانستان و سراسر کشور رخ می دهد، دور نکند. آنجلینا جولی گفت:

“من مانند دیگران متعهد هستم، من پشت نمی کنم. من همچنان به دنبال راه هایی برای کمک خواهم بود. و امیدوارم شما به من بپیوندید”

نظر شما درباره این عملکرد آنجلینا جولی چیست؟ به راستی بهترین راه برای استفاده از شهرت و شبکه های اجتماعی چه هدف والاتری از کمک به مردم می تواند باشد؟

اینجا می توانید پست رسمی اینستاگرام آنجلینا جولی را ببینید. جالب است بدانید که یک اکانت غیررسمی با اسم ایشان، پیش از این ۱۷ میلیون فالور دارد اما اکانت رسمی اینستاگرام Angelina jolie این اکانت است:

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

رگباری فالو شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)