حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار Contact گوگل به ۱ میلیارد نصب در Play Store رسید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

مدت زیادی است که روزهای نگه داشتن کارت های ویزیت یا ورق زدن دفترچه تلفن به پایان رسیده است. به لطف تلفن های هوشمند مدرن ما، مدیریت مخاطبین در همه دستگاه های مختلف شما بسیار آسان است. یکی از این نرم افزارهای را می توان نرم افزار مخاطبین گوگل دانست. جالب است بدانید که نرم افزار Contact گوگل به ۱ میلیارد نصب در گوگل رسید.

نرم افزار Contact گوگل

تقربیا می توان گفت که هیچ برنامه برای مدیریت مخاطبین در Android بهتر از Google Contacts وجود ندارد. ویژگی مناسب این سرویس آن است که می توانید هر شماره تلفن و آدرس ایمیل تلفن شما را ذخیره کرده و آنها را با کل حساب شما همگام سازی کند. کمتر از یک سال پس از عبور از مرز ۵۰۰ میلیون نصب، نرم افزار Contact به باشگاه نصب یک میلیاردی در فروشگاه Play پیوست.

نرم افزار Contact گوگل

نرم افزار Contact گوگل

از آن جا که نرم افزار Contact یک نرم افزاری ضروری برای موبایل است، شما شاید فکر کنید باید قبلا به این هدف رسیده باشد. با این حال، گوگل از سال ۲۰۱۵ آن را برای گوشی های غیر Nexusی (و بعدا Pixel) به فروشگاه گوگل Play اضافه کرد و مانع از زودتر رسیدن برنامه به این مرحله شد.

این برنامه پس از طراحی مجدد اخیر، جذاب شده است و در آن چاشنی تم های رنگی Material You و تعدادی آیکون گرد جدید برای طراحی بهتر اضافه می شود. سایر موارد اضافی اخیر شامل پوشه حذف شده ها و قابلیت تغییر عکس حساب Google شما از فهرست مخاطبین شخصی شما می باشد.

شما از چه نرم افزاری برای مدیریت مخاطبین خود استفاده می کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

همه مزایاش یه طرف؛ این قابلیت همگام‌سازیش یه طرف

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)