حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم متمرکز بر عکاسی Oppo تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

در حالی که هفته گذشته دیدیم نسل دوم دوربین زیرنمایشگر Oppo رسما معرفی شد، به نظر می رسد این شرکت هنوز کارش با بخش دوربین تمام نشده است. امروز اعلام شده که مراسم متمرکز بر عکاسی Oppo تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

مراسم متمرکز بر عکاسی Oppo

پس از ZTE، شرکت هایی مانند شیائومی و سامسونگ در حال ارایه گوشی هایی با دوربین های زیر صفحه نمایش هستند. انتظار می رود چهارمین شرکتی که در فناوری UDC سرمایه گذاری می کند Oppo باشد. این شرکت چینی فناوری مذکور را در گذشته توسعه داده است و در واقع در حال آماده سازی برای معرفی یک تلفن هوشمند با نسل دوم این فناوری است. ممکن است در هفته آینده که این شرکت در حال آماده سازی یک رویداد عکاسی محور است، این شانس را داشته باشیم که با اولین نمونه تجاری فناوری نوپا دوربین زیر نمایشگر آشنا شویم.

مراسم متمرکز بر عکاسی Oppo

مراسم متمرکز بر عکاسی Oppo

اوایل امروز، معاونت Oppo India و رئیس تحقیقات و توسعه آقای “تسلیم عارف” در توییتر از یک رویداد دوربین محور خبر داد. برخی رسانه ها نیز دعوت نامه ای برای این رویداد خاص دریافت کردند. بر اساس این گزارش، قرار است سخنرانی اصلی در تاریه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ و ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران انجام شود.

این که قرار است در مراسم مذکور چه چیزی رونمایی شود در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است، اما همه چیز به دوربین تلفن همراه اشاره می کند. به گفته این شرکت، در حال آماده سازی “انقلاب”ی است که تجربه دوربین کاربران را برای همیشه متحول می کند. این مطمئناً بسیار بیشتر از آوردن دوربین به زیر صفحه نمایش است. Oppo چه چیزی در اختیار دارد که می تواند تجربه دوربین را برای همیشه تغییر دهد؟ باید صبر کرد و دید.

شاید اوپو یک گوشی مفهومی با دوربین زیرنمایشگر معرفی کند

اوایل ماه جاری، اوپو اعلام کرد که توسعه نسل دوم دوربین زیر صفحه نمایش خود را تکمیل کرده است. این فناوری حاصل همکاری با BOE Display است. اگر به یاد داشته باشید، نمایشگرها نقش مهمی در ورود این نوع “دوربین نامرئی” ایفا کرده اند. دلیل این است که قسمتی از صفحه نمایش که دوربین زیر آن قرار داده می شود باید دارای تراکم پیکسلی کمتری نسبت به کل صفحه نمایش باشد. شاید هم اندازه پیکسل ها متفاوت باشد ولی تراکم مشابه باقی صفحه باقی بماند.

متأسفانه، این شرکت در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این فناوری فاش نکرده است. لو رفتن کامل ممکن است در هفته آینده در طول رویداد اتفاق بیفتد. اوپو حتی ممکن است یک تلفن هوشمند مفهومی جدید را معرفی کند که این فناوری را به نمایش می گذارد.

ما انتظار داریم اوپو در روزهای آینده تیزرهای بیشتری را به منظور ایجاد جو خبری پیرامون مراسم ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ خود ارایه کند. در حال حاضر، تلفن هوشمند جدید Oppo در کارخانه شایعات وجود ندارد، اما ممکن است تا پایان سال یک گوشی هوشمند جدید وجود داشته باشد. این دستگاه ممکن است از فناوری جدید “دوربین انقلابی” و همچنین UDC استفاده کند. شایعات همچنین نشان می دهد که اوپو در حال آماده سازی یک گوشی تاشو برای پایان سال است. به همین دلیل، ما فکر می کنیم که این شرکت هنوز یک رویداد بزرگ برای تلفن های هوشمند تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ در پیش دارد.

فکر می کنید که اوپو چه برنامه ای برای آخر این هفته دارد؟ مراسم متمرکز بر عکاسی Oppo چه چیزی را هدف خواهد گرفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)