حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر گوشی تاشو وان پلاس به عنوان طعنه وان پلاس به سامسونگ در آستانه رویداد آنپکد مرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، وان‌پلاس

در سال 2019، Pete Lau، مدیرعامل وان پلاس، بیان کرد که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای عرضه زودهنگام گوشی تاشو خود ندارد. یک سال بعد، وی در مصاحبه‌ای فاش کرد که فناوری موجود برای گوشی‌های تاشو هنوز به بلوغ نرسیده و به اندازه کافی مناسب نیست. بر اساس دیدگاه سازنده، ما انتظار نداریم که کمپانی چینی به‌زودی رقیبی را برای Galaxy Z Fold سامسونگ ارائه کند. در همین راستا، به‌نظر می‌رسد در آستانه رویداد آنپکد سامسونگ که قرار است امروز برگزار و طی آن جدیدترین پرچمداران تاشو این شرکت معرفی شوند، وان پلاس با انتشار تیزری از یک دستگاه تاشو با دو نمایشگر مجزا، سعی داشته تا به رقیب کره‌ای خود طعنه زده تا مورد توجه قرار بگیرد.

طعنه وان پلاس به سامسونگ در آستانه رویداد آنپکد

حساب رسمی اینستاگرام و توییتر OnePlus USA، هر دو کلیپی کوتاه از یک گوشی هوشمند و یک تاریخ که مصادف با امروز 11 آگوست(۲۰ مرداد) می‌باشد را به اشتراک گذاشته‌اند. دستگاه مذکور با دو نمایشگر ما را به یاد طراحی تلفن دو صفحه‌ای ال جی می‌اندازد که وقتی به گوشی دیگری مانند LG V60 و Velvet متصل می‌شد، قابلیتی معادل نمایشگر دوم را برای آن به‌ارمغان می‌آورد. همچنین باتوجه به نحوه نمایش ستاره‌ها و به‌طور خاص کهکشان در این دستگاه، می‌توان طرف خطاب وان پلاس را مستقیما سامسونگ و گلکسی‌های جدید این شرکت عنوان کرد.

حال مشخص نیست که آیا این تیزر وان پلاس بدان معناست که این شرکت قصد دارد فردا یک لوازم جانبی شامل نمایشگر دوم را برای گوشی هوشمند متعلق به خود معرفی کند یا یک گوشی تاشو به‌صورت مجزا! ما در این مورد مطمئن نیستیم اما یک منبع معتبر می‌گوید که نباید هیجان‌زده شویم.

 

افشاگر جوان، Ishan Agarwal، که چندین دستگاه وان پلاس را در گذشته فاش کرده است، می‌گوید که این تیزر تنها شامل دو گوشی وان پلاس ۹ پرو بوده که به یکدیگر متصل شده‌اند. بنابراین می‌توان اینگونه فرض کرد که این محصول لزوماً دستگاه جدیدی نیست.

این احتمال وجود دارد که OnePlus از نوعی شیوه تبلیغاتی استفاده کرده باشد. بنابراین ممکن است این تیزر در اصل برای تبلیغ BOGO (یکی بخرید، یکی رایگان دریافت کنید) OnePlus 9 Pro باشد که با زبانی خاص آن را به مردم القا می‌کند. زمان بندی انتشار این تیزر نیز بسیار مناسب است چراکه سامسونگ درنظر دارد تا در همان تاریخ و ساعت نمایش داده شده در تیزر(۱۰ صبح به وقت محلی)، از نسل آینده گوشی‌های تاشو خود رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ معنا و مفهوم این تیزر را چگونه برداشت می‌کنید؟ به‌نظر شما وان پلاس سعی داشته تا چه موضوعی را در ذهن دنبال‌کنندگان خود القا کند؟ شاید دلیل انتشار این تیزر صرفا همان جلب توجه عمومی و تاکید بر این موضوع باشد که هنوز زمان ارائه گوشی تاشو پخته فرا نرسیده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی