حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر وان پلاس برای یک گوشی با ۲ نمایشگر صرفا یک حقه تبلیغاتی بود!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

امروز صبح بود که تیزر گوشی تاشو وان پلاس به عنوان طعنه وان پلاس به سامسونگ در آستانه رویداد آنپکد مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد. خیلی ها فکر می کردند این مربوط به گوشی تاشو یا یک قاب لوازم جانبی برای نمایشگر دوم باشد. خب هیچ کدام نیست و همان حدس صبح ما صحیح بود. تیزر وان پلاس برای یک گوشی با ۲ نمایشگر صرفا یک حقه تبلیغاتی بوده است.

تیزر وان پلاس

این تیزر رسمی OnePlus بود که امروز صبح با هم دیدیم. در آن دو نمایشگر می بینیم که به نظر می رسد یک گوشی تاشو باشد یا مثلا یک قاب با نمایشگر دوم که مشابه لوازم جانبی LG عمل کند. به هر صورت امروز مراسم آنپکد ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ سامسونگ بود و ۲ گوشی تاشو معرفی شد.

طعنه وان پلاس به سامسونگ

طعنه وان پلاس به سامسونگ

حالا اما و همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، این یک حقه تبلیغاتی واقعا نچسب بوده است. چیزی که پس از نشان داده تیزر بالا، مشخص می شود در حقیقت ۲ گوشی وان پلاس ۹ در کنار هم بوده است. سپس می نویسد که “۲ تا بهتر از ۱ یکی است” و در نهایت به تخفیف ۵۰ درصدی جدید این برند اشاره می کند.

در حقیقت وان پلاس می خواهد بگوید که قیمت گوشی های تاشو سامسونگ هر قدر هم که باشد اما با تخفیف بسیار زیاد ۵۰ درصد این شرکت روی وان پلاس ۹ واقعا دلیلی برای خرید یک گوشی تاشو نیست و بهتر است ۲ گوشی معمولی بخرید!

به هر صورت این خروجی تیم مارکتینگِ چینیِ امریکا نشین است! شاید آن ها باید بهتر بدانند کاربر دستگاهی خاص (با فرم فکتور خاص) اولین چیزی که در نظر دارد خاص بودن است نه قیمت!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این کمپین تبلیغاتی موفق بوده است ؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

هی میگفتم چند وقتی بود ناظر پیداش نبود… حله پیداش شد… 😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)