حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خطا اینستاگرام we limit how often you can do certain things جهانی بوده و به دلیل ضعف سرورهای آن است

در ساعات گذشته تعداد زیادی از کاربران ایرانی درباره خطا اینستاگرام we limit how often you can do certain things به ما در ترنجی اطلاع رسانی و اظهار نگرانی کردند. خب البته همزمانی با اجرای آزمایشی طرح صیانت و اولین روز ریاست جمهوری آقای رئیسی می تواند کمی نگران کننده هم باشد ولی پس از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که این ارور Instagram جهانی بوده و مربوط به ضعف سرورهای آن است.

اینستاگرام we limit how often you can do certain things

در ساعات اخیر فرقی نمی کند که تلاش کنید چه کاری در اینستاگرام انجام دهید، این ارور را دریافت می کنید. از انتشار پست یا استوری تا حتی کامنت، لایک و غیره. تصویر ارور Instagram که این چند ساعت اخیر (در زمان نوشتن این مطلب، حدود ۸ ساعت اخیر) را اینجا می بینید:

we limit how often you can do certain things

we limit how often you can do certain things

معادل حدودی فارسی آن می شود:

“ما تعداد دفعاتی را که می توانید کارهای خاصی در اینستاگرام انجام دهید، برای محافظت از جامعه (کاربران) خود محدود می کنیم. اگر فکر می کنید ما اشتباه کرده ایم به ما بگویید؟ “

هر چند وقت یکبار، شبکه های اجتماعی به دلایلی مشکل می خورند یا قطع می شوند. امروز ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ چندین کاربر اینستاگرام در ایران و سراسر آمریکا و انگلیس در توییتر از اینستاگرام که “فعالیت های آنها را محدود می کند” خبر دادند.

  1. ♦ شما می توانید در اینستاگرام ترنجی هم عضو شوید!
  2. ♦ همچنین کانال تلگرام ترنجی برای اطلاع سریع از اخبار هم هست.

خطا اینستاگرام ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ جهانی است

بنابراین، شما تنها کسی نیستید که با این مشکل روبرو هستید. چندین کاربر دیگر از خطای “we limit how often you can do certain things” در برنامه اینستاگرام گزارش می دهند.

اینستاگرام هنوز قطعی پلتفرم خود را برطرف نکرده است. در حالی که هنوز دلیل واقعی آخرین اشکال مشخص نشده است، خطایی که روی صفحه شما ظاهر می شود چیز جدیدی نیست. به احتمال زیاد این برنامه به دلیل اشکال یا مشکل فنی از کار افتاده است، مشکلی که کاربران در گذشته با آن روبرو بوده اند.

داستان Instagram ایرانی با نام اینستاگرام پلاس چیست؟

 

تعدادی از کاربران اینستاگرام در توییتر ادعا کرده اند که نمی توانند استوری ها را در فید خود مشاهده کنند. ظاهراً اگر چند نفر بخواهند در اینستگرام به چک کردن فید خود بپردازند، با صفحه خالی مواجه می شوند.

در حال حاضر شما این خطا اینستاگرام را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)