حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هواوی MatePad 11 مشخص شد: تبلتی رضایت بخش

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، عمر باتری، هواوی

هواوی امسال از طیف جدید تبلت‌های پرچمدار خود رونمایی کرد. یکی از جذاب‌ترین و بهترین تبلت‌های امسال هواوی، تبلت MatePad 11 اسد. به تازگی تبلت MatePad 11 تحت تست و آزمایشات مجموعه Gsmarena قرار گرفته است. بنابراین، در ادامه به عمر باتری هواوی MatePad 11 می‌پردازیم.

تبلت هواوی میت پد ١١

هواوی حدود ٢ ماه پیش از تبلت جدید خود با نام MatePad 11 رونمایی کرد. این تبلت در اروپا با قیمت ٣٩٩ یورو معرفی شد. چنین قیمتی برای این تبلت، واقعاً شگفت آور بود.

 

تبلت MatePad 11 هواوی با تراشه‌ +Snapdragon 865 رونمایی شد: شروع قیمت از ٣٩٩ یورو

 

حال این تبلت سرانجام در تست و بررسی‌های مجموعه Gsmarena ظاهر شده است. همین امر، سبب شده است تا عمر باتری هواوی MatePad 11 مشخص شود. به لطف همین موضوع، می‌خواهیم نگاهی به عمر باتری این تبلت داشته باشیم. اما پیش از شروع، مروری بر مشخصات فنی این تبلت داریم:

– نمایشگر ١٠.٩۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح 2K و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی

– تراشه اسنپدراگون ٨۶۵ پلاس

– هارمونی OS 2.0

– باتری ۷,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٢٢.۵ واتی

عمر باتری هواوی MatePad 11

عمر باتری هواوی MatePad 11

در نهایت، زمان آن فرا می‌رسد تا عمر باتری هواوی MatePad 11 مشخص شود. همان طور که اشاره شد، این تبلت از باتری ٧,٢۵٠ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. به همین ترتیب، در بخش وب گردی بازدهی حدوداً ١١:٣٠ ساعته را ثبت کرده است. در کنار آن، MatePad 11 می‌تواند تا ١٢:٣٠ ساعت نیز به پخش فیلم بپردازد. این میزان بازدهی باتری، عالی نیست. اما کاملاً رضایت بخش است. چرا که ارقام به دست آمده با MatePad 11، از تبلت‌هایی مانند Galaxy Tab S7 Plus یا MatePad Pro 12.6 بهتر است. در کل، این تبلت با وجود قیمت کم، عملکرد جذابی دارد.

عملکرد شارژر میت پد ١١

شارژر تبلت نسبتاً جدید هواوی، توان ٢٢.۵ واتی دارد. خوشبختانه این شارژر درون جعبه قرار گرفته است و مانند نماینده سامسونگ، خبری از شارژ های ضعیف‌تر در جعبه آن نیست. سؤال اصلی، این است که تبلت جدید هواوی در چه زمانی می‌تواند به طور کامل شارژ شود؟

تست سرعت شارژ هواوی MatePad 11

تست سرعت شارژ هواوی MatePad 11

خب، جواب همین جاست! در نیم ساعت اول اتصال MatePad 11 به شارژر، ٣۶ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. همچنین زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این تبلت، برابر با ١١٠ دقیقه است. این موضوع، نشان می‌دهد که چه در بخش شارژر و چه در بخش بازدهی باتری، تبلت هواوی MatePad 11 عملکرد رضایت بخش و قابل توجهی را از خود نشان می‌دهد.

بازخورد شما نسبت به عمر باتری هواوی MatePad 11 چیست؟ آیا این محصول می‌تواند گزینه خوبی برای کاربرانی با اولویت باتری باشد؟ کدام بخش MatePad 11 جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️