حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ از فناوری محبوب هواوی استفاده خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی تلفن های هوشمند پرچمدار سری S خود است که اوایل سال آینده میلادی در قالب سری گلکسی S22 سامسونگ عرضه می شود. در حالی که زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی ها فرصت باقی مانده است، اما از حالا شاهد لو رفتن برخی مشخصات و سخت افزار این مدل ها هستیم. در آخرین اطلاعات فاش شده دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ از سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی RGBW استفاده خواهد کرد.

دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ

دیروز در توییت ice Universe دیدیم که غول کره ای درحال توسعه دو حسگر تصویر 200 و 50 مگاپیکسلی RGBW است و احتمالا در ماه آینده شاهد رونمایی از این دو سنسور جدید و جذاب سامسونگ هستیم. البته زمزمه های حسگر تصویر 200 مگاپیکسلی سامسونگ از زمستان سال گذشته به گوش می رسید و حالا به نظر می رسد باید منتظر معرفی یک عضو جدید 50 مگاپیکسلی با زیرپیکسل های RGBW نیز به خانواده حسگرهای تصویر سامسونگ نیز باشیم.

 

اولین گوشی مجهز به فناوری RGBW گوشی هواوی P8 بود. سنسور این گوشی در زمان خود عکس های قابل توجهی را ثبت می کرد. اما با نوردهی بیش از حد در صحنه های روشن تر مشکل داشت. با توجه به این که از زمان عرضه آن تقریبا 5 سال می گذرد، تصور می کنیم پیشرفت های سنسورها و نرم افزارهای مدرن تا حد زیادی این مشکل را کاهش می دهد.

اما کمی که به قبل برگردیم، شایعاتی منتشر شده بود که گلکسی اس ۲۲ اولترا از سنسور تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. با این حال، این گزارش رد شد و ادعا شد این مدل دارای سنسور جدید 200 مگاپیکسلی در چیدمان پنج دوربین است. گزارش شده است که سنسور 200 مگاپیکسلی با همکاری Olympus ساخته شده است.

حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ تا اواخر تابستان ۱۴۰۰ معرفی می شود

 

سامسونگ به تازگی کوچک ترین سنسور 0.64μm پیکسل جهان، دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 را برای گوشی های میان رده معرفی کرده است. همچنین در فوریه نیز، سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 که 1/1.12 اینچ است و دارای پیکسل های 1.4μm است را رونمایی کرد. همچنین انتظار می رود که سری گلکسی S22 سامسونگ با پشتیبانی از شارژ 65 واتی عرضه شود.

طبق انتظار سامسونگ این سری را اوایل سال 2022 میلادی به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. به نظر شما این سری می تواند جذاب و پرطرفدار ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

“دوربین سری گلکسی S22 سامسونگ از فناوری محبوب هواوی استفاده خواهد کرد”
اگر محبوب هوآوی بود که ادامه میدادش… تیترتون خسته نباشید داره😂🤦‍♂️

tanhaye shab

صبر کن ، هواوی دوباره با تمام قدرت بلند میشه

شاید یه کم دور از تصور باشه اما هارمونی اندروید را سخت به چالش خواهد کشید .
اگر شیائومی و زد تی ای و ….از هواوی پیروی کنند زودتر از تصور رقیب سرسختی برای گوگل و اندروید خواهد شد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی