حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور مرداد ۱۴۰۰ : عبور از میلیارد!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

در حال که مرداد ۱۴۰۰ برای بازار خودرو خبر از افزایش قیمت خودروهای داخلی دارد، به نظر می رسد محصولات مونتاژی چینی هم افزایش قیمت دارند. افزایش قیمت خودورهای داخلی مرداد ۱۴۰۰ تا ۲۸ میلیون تومان بود. این در حالی است که در افزایش قیمت محصولات کرمان موتور مرداد ۱۴۰۰ شاهد افزایش قابل توجه تا ۲۵۰ میلیون تومان هستیم. این یعنی عبور از میلیارد!

قیمت محصولات کرمان موتور مرداد ۱۴۰۰

  1. ♦ شما می توانید در اینستاگرام ترنجی هم عضو شوید!
  2. ♦ همچنین کانال تلگرام ترنجی برای اطلاع سریع از اخبار هم هست.

محصولات رده بالا و گران قیمت کرمان موتور در این افزایش قیمت شاهد یک افزایش شدید هستند. قیمت KMC T8 که یک پیکاپ ۲ کابین به شمار می رود، از حدود ۷۰۰ میلیون تومان به ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است. این یعنی رشد قیمت ۲۱.۵ درصدی که خب واقعا زیاد است.

قیمت جدید خودروهای داخلی اعلام شد، افزایش قیمت ۲۸ میلیونی در برخی مدل ها

در محصول جدید این شرکت یعنی KMC K7 شاهد افزایش قیمت حتی بیشتری هستیم که به دلیل قیمت پایه بیشتر آن، قیمت نهایی بیشتر هم می شود. افزایش از ۹۵۰ میلیون تومان به ۱.۲ میلیارد تومان شاهد افزایش قیمت ۲۵۰ میلیون تومانی است.

جالب است که همراه با این اعلام قیمت جدید، درباره طرح فروش جدید هم چیزی نمی شنویم.

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور مرداد ۱۴۰۰

افزایش قیمت برخی محصولات کرمان موتور مرداد ۱۴۰۰

نظر شما درباره این افزایش قیمت خودروهای کرمان موتور چیست؟ فکر می کنید که منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

به نظرم 1 میلیارد خداییش برای جک s7 میرزه اما من تیگو 8 پرو رو ترجیح میدم انصافا !
من تو خودرو بانک با رقیب هایی چینیش : فیدلیتی و دینگتی ، جک s7 و جک k7
با رقبای کره ایش : سانتافه و سورنتو
با رقبای ژاپنیش : نیسان ایکس تریل و میستوبیشی اولتلندر 2016
با رقبای فرانسویش : رنو کلوئوس و دی اس 6
با رقبای آلمانیش : بی ام دابلیو x1 و بورگوارد bx7
مقایسه کردم نسبت به همشون موتور قویتر و توربو بهتری داشت تازه امکاناتش هم از رقباش بیشتره اما متاسفانه تو خودرو بانک بعضی وقتها دیده میشه که خیلی امکانات ساده ای که تو اکثر ماشینهای پایینتر هم وجود داره رو میگه و امکانات های جدی رو نام نمیبره حتی بعضی وقتها خیلی از امکانات رو نمیگه!

اگه هم بحث سر کیفیته که تیگو 8 پرو از قطعات اروپایی ساخته شده تا به اروپا هم بتونه صادر بشه و اینکه میگن چینی هایی که تو ایران میان کیفیتشون پایینتره درست نیست ! در حقیقت مدیران خودرو بصورت قطعه قطعه ماشینهاش رو وارد میکنه و در خط مونتاژش اونها رو سر هم میکنه همین!
نه اینکه بیاد مثل ایران خودرو از قطعات درجه 3 و 4 چینی برای ماشینهای اصیل فرانسوی که یه زمانی واسه خودشون جزو ماشینهای خفنی به حساب میومدن استفاده کنه ! و تزمز همشون رو از بر کاسه ای بزاره!

پس کیفیت خودرو ها در خط مونتاژ پایین نمیاد چون مدیران خودرو کارش فقط سر هم کردن هستش و قطعه ای رو نمیخره یا عوض نمیکنه پس دلیلی نداره خود به خود کیفیت بیاد پایین حتی اگه کاپوت یک تیگو 7 مونتاژ شده ( سر هم شده ) مدیران خودرو رو ببینید کاملا به وضوح میتونید اسم های بوش و والئو رو ببینید نه تنها مدیران خودرو ( من سهام دارش نیستم !!) بلکه کرمان موتور و گروه بهمن هم همین کار رو انجام میدن پس از کیفیت و دوام ماشینهای چینی ( با برند های مطمئن چینی ) مطمئن باشید در رابطه با ماشینی مثل فردا نظری ندارم اما میدونم که ماشینهای تولیدی چری و جیلی و جک کیفیت قابل قبولی دارند و شرکت هایی مثل مدیران خودرو و کرمان موتور و گروه بهمن اونها رو با قطعات اصلی چری و جیلی و جک سر هم میکنند

اینکه برای ماشینهای وارداتی به اروپا از قطعات اروپایی استفاده میکنند دلیلش این نیست که فکر میکنند قطعاتشون بی کیفیته بلکه اروپا نمیزاره ماشین چینی با قطعات چینی وارد اروپا بشه !

موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)