حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate 30 Pro طی سیل در چین، سه روز زیر آب سالم ماند!

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، هواوی

فاجعه سیل در یک استان چین، همچنان ادامه دارد. این فاجعه، سبب شده است تا بسیاری از منازل مسکونی تخریب شوند. به همین جهت، بسیاری از افراد وسایل خود را طی این سیل گم می‌کنند. یکی از همین افراد، صاحب گوشی هواوی Mate 30 Pro بوده است. پس از آن، این فرد گوشی خود را پس از گم کردن در آب‌ها، پیدا کرده است. ظاهراً گوشی این شخص، سه روز زیر آب دوام آورده است!

دوام سه روزه هواوی Mate 30 Pro در زیر آب‌ها

حدود ٢ سال پیش بود که هواوی طی یک مراسم جذاب، از گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این گوشی، Huawei Mate 30 Pro نام داشت. از مشخصات این دستگاه، می‌توان به نمایشگر دو لبه خمیده آبشاری و شارژر ۴٠ واتی اشاره کرد.

 

هواوی میت ۳۰ پرو (Huawei Mate 30 Pro) رسما معرفی شد

 

بر اساس گزارشات Aroged، سیل در استان هنان چین جدیدترین فاجعه و بلای طبیعی در این کشور است. این سیل، متأسفانه سبب کشته شدن چندین نفر شد. اکنون، تیم‌های امداد چین در حال ساماندهی به این منطقه و مبارزه با فاجعه‌های رخ داده هستند. خوشبختانه اوضاع رو به بهبودی است. اما در کل، شرایط خوبی برقرار نیست. بر اساس آمارهای گزارش شده، بیش از ٨٠,۰٠٠ وسیله نقلیه در سیل از بین رفته است! فقط در این زمینه، بیش از ١۵۴ میلیون دلار آمریکا خسارت به شهروندان وارد شده است.

بسیاری دیگر از لوازم الکترونیکی، مانند ساعت‌های هوشمند، گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی را نیز به این موارد اضافه کنید. با این وجود، محصولاتی نیز پیدا می‌شوند که با وجود گم شدن در سیل، همچنان سالم بمانند. حتی یک ویدئو از محصول مورد اشاره منتشر شده است. در عمل، گوشی هواوی Mate 30 Pro یک شخص که در سیل گم شده بود، به تازگی پیدا شده است. گفته می‌شود که این دستگاه، در زیر سیلاب مانده بوده و اکنون کاملاً کاربردی و بدون مشکل است.

دوام آوردن سه روزه این گوشی در زیر سیل، واقعاً تحسین برانگیز است. این گوشی، با وجود بودن ٣ روزه در آب، هیچ آسیبی را متحمل نشده است. حتی کسی که آن را پیدا کرد، موفق به برقراری تماس با این گوشی شده بود. گفته می‌شود که هواوی با وقوع سیل در این منطقه، تخفیف‌هایی را بر روی محصولات خود اعمال کرده است.

مروری بر میت ٣٠ پرو

نجات میت ٣٠ پرو از آب پس از ٣ روز

نجات میت ٣٠ پرو از آب پس از ٣ روز

گوشی Mate 30 Pro، یک پرچمدار است که هواوی دو سال پیش آن را روانه بازار کرده بود. این گوشی، با محوریت دوربین و عملکرد عرضه شده بود. اما در همین حین، استاندارد IP68 نیز به آن اعطا شده بود. این استاندارد، تا حدودی می‌تواند به شما تضمین مقاومت در برابر گرد و غبار و آب را بدهد. اما توجه داشته باشید که این مورد، خاص بوده است و قرار نیست تمام نسخه‌های Mate 30 Pro سه روز زیر آب دوام بیاورند!

کارکرد بدون مشکل پس از سه روز بودن در آب

کارکرد بدون مشکل پس از سه روز بودن در آب

با این حال، کسانی هستند که در آب‌های عمیق به مدتی طولانی این دستگاه را رها کرده‌اند. اما با این وجود، مشکلی برای دستگاه آن‌ها ایجاد نشده است. البته که آب نمک، می‌تواند مضرتر از آب معمولی باشد. از دست رفتن موقعیت هواوی به واسطه تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، یک خبر نا امید کننده بود. چرا که این کمپانی، می‌توانست با حضور قدرتمند خود بازار گوشی‌های هوشمند را رقابتی‌تر کند. اما متأسفانه، این اتفاق رخ نداد. اگر این وضعیت نبود، احتمالاً هواوی هم اکنون رتبه ١ بازار گوشی‌های هوشمند را داشت.

نظر شما در مورد دوام سه روزه هواوی Mate 30 Pro در آب چیست؟ آیا این خبر را باور دارید؟ به نظر شما میت ٣٠ پرو می‌تواند واقعاً تا این حد دوام بیاورد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نمونش سالم موندن آیفون ۱۲ تو کف دریاچه شور🙄

mahdi_F18

اون یه قاب محافظ خاص ضد آب داشت

ali

کیفیت ساخت سری میت هواوی بینظیره منم گوشی میت 40 پرو رو هر روز می برم حموم هیچ مشکلی هم نداره.

Sarnevesht

داداش میشه بگی شما با گوشی توی حموم چیکار میکنی؟؟؟ 😜

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️