حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5.7 شیائومی Mi 10s با هدف رفع مشکلات و باگ ها ارائه شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

در طی چند سال گذشته، رابط کاربری MIUI شیائومی چندان مشکل ساز نبود و کاربران کم و بیش از آن رضایت داشتند. با این حال از زمان انتشار MIUI 12، مشکلات و باگ های زیادی به وجود آمده است. بنابر این شیائومی مجبور شد آپدیت MIUI 12.5 را عرضه و همراه با آن بسیاری از مشکلات به وجود آمده را حل کند. با این حال، بسیاری از کاربران معتقدند که MIUI 12.5 هنوز هم انتظارات را برآورده نمی‌کند. شیائومی نیز بیکار نمانده و باز هم آپدیت های دیگری را برای رفع مشکلات عرضه می‌کند. یکی از این بروزرسانی ها، آپدیت MIUI 12.5.7 شیائومی Mi 10s است که برای رفع مشکلات و باگ های موجود ارائه شده است.

آپدیت MIUI 12.5.7 شیائومی Mi 10s مشکلات مربوط به نمایشگر این گوشی را حل می‌کند

بروزرسانی پایدار MIUI 12.5.7 شیائومی می ۱۰ اس مشکلات مربوط به صفحه نمایش این گوشی را برطرف می‌کند. علاوه بر این، مشکلی را برطرف می کند که مانع از همگام سازی برخی از حساب های کاربری برنامه ها توسط کاربران می‌شد. در اوایل این ماه، شیائومی با بروزرسانی MIUI 12.5.3 ویژگی MIUI + را به گوشی های سری Mi 11 و برخی از مدل های دیگر مثل Mi 10s اضافه کرد. این ویژگی اجازه می‌دهد تا یک اتصال بی وقفه بین تلفن هوشمند شما و سایر دستگاه های هوشمند ایجاد شود.

شیائومی Mi 10S در ماه مارس (اسفند ماه) سال جاری به بازار عرضه شد. این تلفن هوشمند همراه با اسنپدراگون ۸۷۰ ارائه می‌شود که بر اساس گزارشات در حال حاضر یکی از محبوب ترین تراشه های کوالکام است. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED بهره مند است که از رفرش ریت ۹۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ۱۸۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. شیائومی Mi 10s از یک باتری ۴۷۸۰ میلی آمپری همراه با شارژ سریع ۳۰ وات استفاده می‌کند.

شیائومی Mi 10s با اسنپدراگون ۸۷۰ رسما در چین معرفی شد

مشخصات Mi 10s شیائومی

  • شیائومی Mi 10s به یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن Full HD+ و نسبت ابعاد تصویر ۱۹.۵:۹، همراه با رفرش ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۲۰ نیت مجهز است.
  • تراشه ۸ هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ و ساخته شده بر اساس لیتوگرافی ۷ نانومتری
  • عرضه شده در سه نسخه ۸-۱۲۸/۲۵۶-۸ و ۲۵۶-۱۲ (تمام نسخه های مذکور به رم LPDDR 5 و حافظه داخلی UFS 3.0 مجهز هستند)
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 و لرزشگیر اپتیکال و فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق
  • عرضه شده با MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱
  • باتری ۴۷۸۰ با شارژ سریع ۳۰ وات

اگر کاربر گوشی شیائومی Mi 10s هستید آیا آپدیت MIUI 12.5.7  را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی