حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه درایور OLED هواوی به مرحله تولید آزمایشی رسیده است

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

پس از تحریم های اعمال شده از سوی ایالات متحده، ساخت پردازنده گوشی های هوشمند برای بخش های‌سیلیکون هواوی تقریباً غیرممکن شده است. با این حال به نظر می رسد که هم اکنون این شرکت بر روی اولین تراشه درایور OLED خود کار می‌کند.

تراشه درایور OLED هواوی، وارد مرحله تولید آزمایشی شده است

اگر جدیدترین گزارش ارائه شده از سوی رسانه های چینی صحیح و قابل اطمینان باشد، تراشه درایور OLED انعطاف پذیر هواوی، هم اکنون وارد مرحله تولید آزمایشی شده است. همان طور که می دانید، تراشه درایور برای صفحه نمایش های OLED روشنایی هر پیکسل را در نمایشگر کنترل می‌کند.

این گزارش همچنین اضافه می کند که محصول مذکور در نیمه اول سال آینده تولید انبوه خود را آغاز خواهد کرد. انتظار می رود تراشه درایور پنل های OLED انعطاف پذیر هواوی تا پایان سال جاری به تأمین کنندگان تحویل داده شود. همچنین، با توجه به اینکه شرکت تراشه سازی هواوی این چیپست را توسعه می‌دهد، انتظار می‌رود هواوی آن را برای محصولات آینده خود به کار گیرد. گزارش شده است که نمونه هایی از قبل برای اهداف آزمایشی به کمپانی های BOE و Honor ارسال شده اند.

به نقل از GIZMOCHINA، غول چینی سازنده تلفن های همراه، یعنی هواوی، در تلاش است تا خودکفاتر شود و به عنوان بخشی از این هدف، قصد دارد اولین کارخانه تولید تراشه سازی خود را در ووهان ایجاد کند تا تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده را جبران کند. در اوایل ماه جاری، این شرکت همچنین برای تقویت زنجیره تأمین داخلی خود با یک شرکت چینی قراردادی را امضا کرد.

تشدید تحریم هواوی توسط امریکا با تلاش برای قطع همکاری سازندگان چیپست با این برند

به نظر شما در پایان جنگ اقتصادی آمریکا و چین چه کسی پیروز میدان خواهد بود؟ آیا هواوی خواهد توانست با تلاش خود، تحریم های کمر شکن ایالات متحده را بی اثر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sarnevesht

به نظرم هواوی یه روزی خود کفا میشه. شاید چند سال طول بکشه. ولی میتونه👌👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی