آیا اپل و گوگل بهواقع راهبرد انحصار را در قبال فروشگاه های برنامه خود در پیش گرفتهاند؟
بدون شک دادهها، روغن قرن بیست و یکم هستند، اما برنامهها نیز اهمیت کمتری از آنان ندارند. در حقیقت، این دو به شدت با یکدیگر مرتبط بوده و اساساً در همزیستی با هم مشارکت دارند. شما نیز احتمالاً کم و بیش با این واقعیت که بین چندین غول فناوری “رقابت” مداومی در جریان است، آشنا هستید. در این مرحله، اختلافات بین فیس بوک، اپل، گوگل، اپیک و هر کدام از شرکتهای دیگر که در این مبارزه شرکت دارند، بهنوعی مشابه یکدیگر است. در اینجا اما این سؤال مطرح میشود که آیا میتوان اپل و گوگل را در قبال اتهام انحصار در فروشگاه برنامه خود سرزنش کرد یا خیر؟
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.