حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط پیش فروش KMC K7 کرمان موتور تیر ۱۴۰۰ با تحویل دی ماه و قیمت قطعی اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اولین بار دی ماه ۹۹ بود که کرمان خودرو جک K7 را برای پیش فروش ارایه کرد. سپس بهمن ماه شاهد فروش فوری KMC K7 بودیم. در حقیقت Jac K7 و KMC K7 هر دو نام یک خودرو هستند. اگر به این خودرو علاقه دارید، امروز شرایط فروش KMC K7 کرمان موتور با تحویل دی ۱۴۰۰ و قیمت قطعی اعلام شده است. قیمت آن به مانند طرح های فروش قبلی تعیین شده است.

شرایط پیش فروش KMC K7

فضای کابین KMC K7

فضای کابین KMC K7

در طرح فروش جدید کرمان موتور می بینیم که خوردو “کی ام سی کی ۷” برای فروش ارایه شده است. این کراس اوور جدید که تعداد اندکی از آن در خیابان های کشورمان دیده می شود، شرایط جدید برای فروش دارد.

همانطور که می بینید، زمان ثبت نام در این پیش فروش از دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ تا پنج شنبه ۳۱ همین ماه است. ثبت نام در این طرح به صورت اینترنتی صورت خواهد پذیرفت. قیمت KMC K7 در این طرح برابر ۹۵۰ میلیون تومان است.

در مرحله اول باید ۴۵۰ میلیون تومان بپردازید. مرحله دوم پرداخت به زمان تحویل موکول می شود. زمان تحویل این خودرو برای دی ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است. به این ترتیب شما باید حدودا ۵ ماه دیگر عدد ۵۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنید. سود مشارکت ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۲ است. همچنین به ازا هر ماه تاخیر هم ۱ درصد جریمه تاخیر خواهد بود.

 

شرایط فروش کی ام سی کی ۷

شرایط فروش کی ام سی کی ۷

گویا کرمان موتور با تولید جک X7 در ایران، دیگر تمایلی به عرضه جک S7 در کشورمان نخواهد داشت. البته اگر تولید جک S5 متوقف شود، بازهم جک S7 بهترین گزینه چینی‌ها برای جانشینی آن است. گفته می شود که کرمان موتور قرار نیست جک X7 را با همین نام در کشورمان مونتاژ کند؛ چراکه آنها نام جدید KMC K7 را برایش انتخاب کرده‌اند.

مشخصات فنی خودرو KMC K7 را می توانید اینجا بخوانید:

مشخصات فنی خودرو KMC K7

مشخصات فنی خودرو KMC K7

امکانات رفاهی خودرو کرمان موتور KMC K7

امکانات رفاهی خودرو کرمان موتور KMC K7

امکانات رفاهی خودرو کرمان موتور KMC K7

نظر شما درباره شرایط فروش فوری KMC K7 کرمان موتور دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خوبیه واقعا، ولی نمیدونم چرا قدرت این ماشینها کمه، منظورم همون قدرتیه که بر اساس اسب بخار میگن،خب 174اسب بخار برای یه شاسی بلند چیزی نیست که، پزو405 خودمون که سال ساختش واسه چندین سال قبله، ممظورم زمانیه که معرفی شده، قدرتش حدودا 100 اسب بخاره اونوقت چطور این شاسی بلند به روز 174 اسب بخار، یا مثلا هیوندای سانتافه ماشین به این خوبی، 180 خورده ای اسب بخار قدرت داره،اینطور شاسی بلندهای متوسط به بالا باید بالای 200اسب بخار باشه،این ماشینم درکل بگیری ماشین خوبیه ولی 950 میلیون واقعا زیاده، بااین قیمت ماشینهای کره ای مدل پایین فکر کنم بشه گرفت منظورم مدلهای 2015یا2016 به بالا،

V800B

چ ربطی داره همین الان هم خودرو های خارجی هستن با همین اسب بخار تولید میشن
نوع طراحی
نوع موتور و بسیاری عوامل تعیین کنندس
و صد البته قیمت تمام شده و هزینه تعمیر و نگهداری
ب نظرم با توجه ب شرایط بازار بازم اسب بخارش خوبه
شما ی نگاه ب هم رده هاش کن تقریباً همین مقدار تولید قدرت دارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)