حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدول قطعی برق تهران شنبه ۱۹ تیر تا پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ : ۲ بار قطعی برق در روز

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی

من به شدت توصیه می کنم حتما از نرم افزار برق من استفاده کنید تا قطعی برق را بر اساس انشعاب خود ببینید. اگر آیفون دارید یا با کامپیوتر کار می کنید، نسخه تحت وب برق من تحت سرویس Saapa هم وجود دارد. با این حال اگر به هر دلیلی به دنبال راه دیگری هستید، جدول قطعی برق تهران شنبه ۱۹ تیر تا پنج شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ منتشر شده است. این جدول ۲ بار قطعی برق حتمی در هر روز را برای اکثر مناطق تهران نشان می دهد.

جدول قطعی برق تهران ۱۹ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۰

قطعی برق

قطعی برق

اگر ۲ دهه پیش تر بود، قطعی برق شاید بیشتر فقط به روشنایی منازل و وسایل برقی در کنار مشاغل وابسته به برق صدمه می زد. این روزها با اختلال شدید شبکه مخابراتی و قطعی اینترنت موبایل پس از قطعی برق یا حتی قطع شدن آنتن موبایل ها در هنگام خاموشی، واقعا معضل بزرگی را شاهد هستیم.

علاوه بر این موضوع، پرداخت های با استفاده از پوز یا ATM این روزها روال زیادی دارد که با قطعی برق مختل می شود. به دلیل کرونا هم خیلی از مردم پول نقد همراه خود ندارند. خیلی از کسب و کارها و آموزش دانش آموزان و دانشجویان از راه دور است. حتی خیلی از مردم شاید مریض وابسته به دستگاه های نیازمند به برق در خانه داشته باشند که از ترس کرونا به بیمارستان نمی برند و در خانه بستری می کنند.

دلیل قطع شدن اینترنت و آنتن گوشی بعد از قطعی برق

با گرمای شدید هوا و احتمالا دلایل پنهان دیگر، قطعی برق قابل توجهی از ابتدای این هفته وجود دارد. متاسفانه علاوه بر قطعی برق خارج از برنامه، شاهد افزایش دوره های قطعی برق از ۱ بار به ۲ بار در هر روز هستیم.

⚡🔌💡🕦 فایل PDF جدول قطعی برق تهران ۱۹ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ⚡🔌💡🕦

⚡🔌💡🕦 را می توانید از اینجا دانلود کنید ⚡🔌💡🕦

همانطور که گفتیم این جدول PDF هرچند قابل جستجو نام محلات هست اما پیدا کردن دقیق برنامه قطعی انشعاب شما در آن سخت به نظر می رسد.

توصیه ما به دانلود نرم افزار برق من یا استفاده از نسخه تحت وب آن است. آموزش کار با این نرم افزار که بسیار هم ساده است، در مطلب زیر به صورت ویدیویی و متن با عکس برای شما آماده شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید قطعی برق انشعاب برق خود و حتی دوستان یا آشنایان خود را با داشتن اطلاعات قبض برق آن ها ببینید.

نرم افزار برق من اندروید و iOS ⚡ برای ارایه برنامه قطعی برق انشعاب برق شما

وضعیت قطعی برق در مناطق و شهرهای شما به چه صورت است؟ روزی چند مرتبه؟ طبق برنامه یا تقریبا حدود برنامه است یا نه؟ از چه طریقی برنامه قطعی برق خود را نگاه می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)