حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور با استیکر لینک Instagram ارایه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اشتراک لینک در اینستاگرام همیشه یک دردسر بوده است. اگر می خواهید در استوری اینستاگرام خود لینک بگذارید، باید حداقل 10K فاور داشته باشید. این قانون شاید عجیب باشد اما خب برای جلوگیری از اشاعه گسترده لینک های فیشینگ یک مانع کوچک بود. اگر شما هم با من هم عقیده هستید، خبر خوبی برای شما داریم. لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور با استیکر لینک Instagram ارایه می شود.

لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام بدون 10K فالوور

همه کاربران در اینستاگرام لزوما ۱۰ هزار نفر فالور ندارند، حداقل ۱۰ هزار نفر دنبال کننده واقعی ندارند. خوشبختانه، اینستاگرام اکنون در حال آزمایش استیکری است که به شما امکان می دهد لینک را در استوری به اشتراک بگذارید.

حالا به جای کشیدن صفحه به بالا، روی این استیکر باید ضربه بزنید تا لینک باز شود. به علاوه، کاربران همچنین می توانند به این استیکرها واکنش نشان دهند. این یک ویژگی اضافی نسبت به لینک هایی است که به صورت عادی قبلا گذاشته می شد. این یک فرصت کاملاً جدید برای اینفلوئنسرهای کوچک اینستاگرام است که می توانند لینک های خود را بدون داشتن ۱۰ هزار نفر فالو به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام

اینستاگرام

همانطور که گفتیم، پیش از این قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام یک ویژگی محدود بود که فقط در صورت رسیدن به تعداد مشخصی از فالود (۱۰ هزار نفر یا 10K) باز می شد. این لینک فقط با کشیدن استوری به بالا (یا تپ کردن روی دکمه پایین صفحه) باز می شد. اما اکنون از طریق این استیکر جدید، هرکسی می تواند به راحتی استوری های خود را لینک دار کند. کاربران دیگر می توانند با ضربه زدن روی آنها لینک را باز کنند. همچنین قابلیت بازخورد به آن وجود دارد.

این ویژگی به صورت محدود در حال آزمایش است

با این حال این هنوز ویژگی هنوز در مرحله آزمایش است و پس از مدتی نهایی می شود. اینستاگرام می گوید آنها در حال بررسی چگونگی استفاده افراد از استیکر لینک و نوع لینک هایی هستند كه افراد می توانند قرار دهند. این برای جلوگیری از انتشار گسترده لینک های فیشینگ و غیره است. ویشال شاه، رئیس محصول اینستاگرام در گفتگو با The Verge گفت استیکر لینک هدف نهایی (حتمی) اینستاگرام است.

چه برای همه باشد یا فقط برای افرادی که از قبل دارای توانایی اضافه کردن لینک هستند. او می گوید:

“این نوعی سیستم جدید است كه ما می خواهیم به آن برسیم.” “و این همان چیزی است که ما امیدواریم اگر بتوانیم به خوبی آن را انجام دهیم، ارائه شود.”

لینک در پست اینستاگرام

متأسفانه، در حال حاضر فقط استوری ها گزینه لینک را ارایه می دهند. اینستاگرام از نظر اشتراک لینک همیشه سختگیر بوده است. شما نمی توانید لینکی را به درستی روی یک پست اینستاگرام منتشر کنید. به گفته مدیر محصول اینستاگرام، هیچ برنامه ای برای اضافه کردن لینک به پست ها وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام بدون 10K چه خوبی ها و بدی هایی دارد؟ راستی اینستاگرام ترنجی را فالو کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)