حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مانیتور لنوو ThinkVision T24m-20 و M15 در کنار وبکم MC50 معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | لنوو، مانیتور

لنوو یکی از برندهای مطرح در زمینه رایانه‌های شخصی است. اکثر کاربران این حوزه، با لنوو آشنایی گسترده‌ای دارند. این کمپانی، اخیراً از مانیتور لنوو ThinkVision T24m-20 و ThinkVision M15 رونمایی کرده است. از سوی دیگر، شاهد معرفی یک وب کم جدید نیز توسط لنوو هستیم.

مانیتور لنوو ThinkVision T24m-20

لنوو پیش از این، محصولات نوآورانه و جذابی را ارائه کرده بود. به عنوان مثال، اولین لپ تاپ با نمایشگر تاشو، متعلق به این کمپانی است. نام لپ تاپ مورد اشاره، ThinkPad X1 می‌باشد.

 

لنوو تینکپد ایکس ۱ (ThinkPad X1) اولین لپتاپ با نمایشگر تاشو منعطف

 

حال به گزارش Gizmochina، لنوو پیش از آغاز مراسم MWC 2021، از سری محصولات جدید خود پرده برداری کرده است. حال در این مطلب، قصد داریم تا نگاهی به مشخصات دو مانیتور جدید تحت سری ThinkVision و یک وبکم جدید از لنوو داشته باشیم. دو مانیتور مذکور، مانیتور لنوو ThinkVision T24m-20 و ThinkVision M15 هستند. مدل وبکم مذکور هم MC50 می‌باشد.

مانیتور لنوو ThinkVision T24m-20

ابتدا از مانیتور لنوو ThinkVision T24m-20 شروع می‌کنیم. این مانیتور، دارای نمایشگری ٢٣.٨ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح Full HD است. تراکم پیکسلی این نمایشگر، برابر ٩٣ پیکسل بر اینچ است. قابلیت نمایش ١۶.٧ میلیون رنگ و رفرش ریت ۶٠ هرتزی در کنار نسبت تصویر ١۶:٩ در این مانیتور وجود دارند. کنتراست ١,٠٠٠:١، بیشینه نوری ٢۵٠ نیتی، شیشه ضد بازتاب نور و زاویه دید ١٧٨ درجه‌ای، از دیگر مشخصات مانیتور جدید لنوو هستند. این مانیتور، قابلیت نمایش بیش از ٧٢ درصد طیف رنگی NTSC را دارد. درگاه‌های مانیتور لنوو ThinkVision T24m-20، از موارد زیر تشکیل می‌شود:

– یک درگاه USB 3.2 Gen1 Type-C

– یک درگاه HDMI 1.4

– یک درگاه DP 1.2

– یک درگاه DP Out

– جک ٣.۵ میلی متری هدفون

– ۲ درگاه USB 3.2 Gen Type-A

– درگاه Ethernet

این دستگاه، استاندارد TÜV را برای حالت راحتی چشم کسب کرده است. قیمت مانیتور ThinkVision T24m-20، از ٢۹٩ یورو شروع می‌شود. عرضه این محصول، در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به وقوع خواهد پیوست.

مانیتور قابل حمل ThinkVision M15

مانیتور ThinkVision M15، یک مانیتور قابل حمل و با جابه‌جایی آسان است. با این وجود، خبری از باتری داخلی در آن نیست. مانیتور قابل جدید لنوو، از دو درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-C بهره مند شده است. اما نمایشگر این دستگاه از چه مشخصاتی برخودار شده است؟ ThinkVision M15، دارای نمایشگری ١۵.۶ اینچی با پنل IPS LCD و فناوری WLED-backlit است. وضوح نمایشگر این مانیتور، Full HD است.

مانیتور قابل حمل لنوو ThinkVision M15

تراکم پیکسلی ١۴١ پیکسل بر اینچ، قابلیت نمایش ١۶.٧ میلیون رنگ، رفرش ریت ۶٠ هرتزی و کنتراست ١,٠٠٠:١ در کنار پشتیبانی از ۴۵ گستره رنگی NTSC و نسبت تصویر ١۶:٩، از دیگر مشخصات نمایشگر این مانیتور هستند. البته در یک حالت خاص، کنتراست این نمایشگر می‌تواند به ٣,٠٠٠,٠٠٠:١ نیز برسد! شیشه ضد بازتاب نور، بیشینه نوری ٢۵٠ نیتی، تأخیر در زمان پاسخگویی ۶ میلی ثانیه‌ای، و حالت فیلتر نور آبی برای راحتی چشم نیز در این مانیتور وجود دارند. قیمت ThinkVision M15 برابر با ٢٢٩ یورو است. این محصول در کنار ThinkVision T24m-20 عرضه خواهد شد.

وبکم ThinkVision MC50

لنوو در کنار دو مانیتور جدید خود، از یک وبکم جدید نیز رونمایی کرده است. این وبکم، می‌تواند بر روی مانیتورهای مذکور نیز نصب شود. با استفاده از کابل ١ متری این وبکم، می‌توان به هر مانیتوری متصل شد. وبکم ThinkVision MC50، دارای یک سنسور ١/٢.٩” اینچی از نوع RGB است. وضوح فیلم برداری آن، Full HD بوده و زاویه دید ٩٠ درجه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. زوم دیجیتال ۴ برابری هم در این وبکم پشتیبانی می‌شود. دو عدد میکروفون داخلی در این وبکم تعبیه شده است که قابلیت ضبط صدای شفاف را حتی از فاصله ٢ متری دارد. قیمت ThinkVision MC50، معادل ٩٩ یورو می‌باشد.

وبکم ThinkVision MC50

نظر شما در مورد محصولات جدید لنوو چیست؟ آیا این دو مانیتور و وبکم MC50 توجه شما را به خود جلب کرده‌اند؟ کدام محصول جدید لنوو برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️