حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین مانیتور مخصوص Xbox معرفی شد: فیلیپس Momentum 559M1RYV

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ایکس باکس، مانیتور

یک مانیتور گیمینگ، تأثیر به سزایی در تجربه یک گیمر دارد. هرچه مانیتور یک گیمر بهتر باشد، توانایی‌های گسترده‌تری از سوی وی به نمایش در خواهند آمد. اخیراً اولین مانیتور مخصوص Xbox توسط کمپانی Phillips رونمایی شده است. در ادامه، به مشخصات و قیمت مانیتور گیمینگ Momentum 559M1RYV خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی و قیمت اولین مانیتور مخصوص Xbox: فیلیپس Momentum 559M1RYV

مانیتورهای گیمینگ برای کنسول‌ها، می‌توانند نقش مهمی را بازی کنند. خصوصاً در مورد نسل نهم کنسول‌های بازی که اکنون توانایی اجرای بازی‌ها را با نرخ فریم بالاتری دارند. به عنوان مثال، اکنون ایکس باکس‌های جدید می‌توانند بازی Forza Horizon 4 را با نرخ ١٢٠ فریم بر ثانیه اجرا کنند. بر اساس گزارش Wccftech، اکنون، فیلیپس از اولین مانیتور مخصوص Xbox در جهان پره برداشته است. این مانیتور، برای کنسول بازی ایکس باکس طراحی شده است. اما مشخصات فنی این مانیتور گیمینگ دقیقاً از چه قرار است؟

مانیتور گیمینگ فیلیپس Momentum 559M1RYV

مانیتور گیمینگ فیلیپس Momentum 559M1RYV

خب، بهتر است بگوییم این محصول، یک تلویزیون گیمینگ است. نمایشگر Momentum 559M1RYV، قطر ۵۵ اینچی دارد. پنل این مانیتور، از نوع VA IPS LCD است و وضوح 4K دارد. رفرش ریت حداکثر ١۴۴ هرتزی و تأخیر در پاسخگویی ۴ میلی ثانیه‌ای نیز از دیگر مزیت‌های این مانیتور بزرگ است. بیشینه نوری این پنل به ١,٢٠٠ نیت می‌رسد که رقم خیره کننده‌ای است. تأییدیه VESA DisplayHDR 1000 نیز به فیلیپس Momentum 559M1RYV اعطا شده است. پشتیبانی از ٩۵ درصد گستره رنگی DCI-P3 توسط این پنل را فراموش نکنید! مدیر مانیتورهای فیلیپس در بازارهای جهانی، اظهار دارد که با استفاده از مانیتور فیلیپس Momentum 559M1RYV می‌توان بهترین تجربه گیمینگ را با کنسول بازی Xbox به دست آورد.

اسپیکرهای این مانیتور گیمینگ غول آسا، توسط مهندسان Bowers & Wilkins طراحی شده‌اند. بنابراین، می‌توان گفت که این مانیتور به نوعی یک پرچمدار برای تجربه بازی‌های ویدئویی به وسیله کنسول‌های گیمینگ است. در این مانیتور، یک حالت بازی مخصوص نیز وجود دارد که بهترین بازدهی را در حین بازی با کنسول Xbox Series X به ارمغان می‌آورد. در کل، این مانیتور گیمینگ با چنین عنوانی، از مشخصات جذابی بهره مند است. اما احتمالاً نمی‌توان همین تجربه را در دستگاه‌های دیگر با این مانیتور به دست آورد. این در حالی است که قیمت این مانیتور، از ایکس باکس سری ایکس نیز بسیار بیشتر است! می‌پرسید که قیمت این محصول چه قدر است؟ خب، باید بگوییم که قیمت مانیتور فیلیپس Momentum 559M1RYV در آمریکا، برابر با ١,۵٩٩.٩٩ دلار می‌باشد! رقمی اعجاب برانگیز که برای اولین مانیتور گیمینگ مخصوص Xbox در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد مانیتور گیمینگ Momentum 559M1RYV چیست؟ آیا مشخصات آن مورد پسند شما واقع شده‌اند؟ شما از چه کنسول بازی استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️