حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9 به صورت جهانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اندروید ۱۱، ردمی

در حین عرضه آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 برای دستگاه‌های مختلف شیائومی و زیر مجموعه‌هایش، هنوز دستگاه‌های هوشمندی وجود دارند که به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ را دریافت نکرده‌اند. گوشی ردمی نوت ٩، یکی دیگر از گوشی‌هایی است که به اندروید ١١ به روز شده است. در ادامه، به آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9 خواهیم پرداخت.

آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9 به صورت جهانی و پایدار

ردمی نوت ٩ سال گذشته به عنوان گوشی جدید سری نوت ردمی معرفی شد. این دستگاه، به اندازه دیگر اعضای خانواده سری ردمی نوت، محبوب نبود. با این حال، سهم فروش خوبی از این گوشی عاید ردمی شد. از مشخصات کلیدی ردمی نوت ٩، می‌توان به استفاده از تراشه Helio G85 و باتری ۵,٠٢٠ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

 

شیائومی ردمی نوت ۹ با مدیاتک هلیو G85 رسما معرفی شد

 

ردمی نوت ٩، در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١٠ و رابط کاربری MIUI 11 عرضه شده بود. پس از گذشت مدتی، به روزرسانی MIUI 12 نیز برای این دستگاه اقتصادی عرضه شد. اما به گفته Gizmochina، اکنون زمان انتشار آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9 فرا رسیده است. گفته می‌شود که به روزرسانی اندروید ١١ این دستگاه، به صورت جهانی و پایدار در دسترس کاربران قرار گرفته است. این گو‌شی پیش‌تر با نام Redmi 10X 4G، آپدیت اندروید ١١ را در کشور چین دریافت کرده بود. حال، نوبت به نسخه جهانی ردمی نوت ٩ رسیده است. نسخه فریمور این گوشی با به روزرسانی به سیستم عامل اندروید ١١ به “V12.0.1.0.RJOMIXM” تغییر خواهد یافت. حجم دانلود این به روزرسانی مشخص نیست. اما احتمالا برای دانلود این به روزرسانی، به ٢ یا ٣ گیگابایت اینترنت نیاز خواهید داشت. در نهایت، باید بگوییم که بهبودهایی محسوس در عملکرد این دستگاه با انجام به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ حاصل خواهند شد. توجه داشته باشید که فعلاً به روزرسانی اندروید ١١ ردمی Note 9 در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است. بنابراین، ممکن است شما آن را زودتر یا دیرتر از دیگران دریافت کنید.

آپدیت اندروید ١١ ردمی Note 9

ردمی نوت ٩

نظر شما در مورد ردمی نوت ٩ چیست؟ آیا از این دستگاه استفاده کرده‌اید؟ فکر می‌کنید که چه دستگاهی عنوان دریافت کننده بعدی آپدیت اساسی اندروید ١١ را خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

به هرحال مبارک دارندگانش🙏🏼

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️