حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط فروش تیگو ۵ توربو + قیمت خرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

مدیران خودرو در نظر دارد تا نسخه چابک تری از Tiggo 5 را به بازار عرضه کند. این خودرو با نام تیگو ۵ توربو ارایه خواهد شد. شرایط فروش تیگو ۵ توربو به همراه قیمت خرداد ۱۴۰۰ آن مشخص شده است. بیاید نگاهی به تفاوت های آن ها هم داشته باشیم.

شرایط فروش تیگو ۵ توربو

شرکت مدیران خودرو، تیگو ۵ توربو را به عنوان یک مدل نسخه محدود Tiggo 5 عرضه خواهد کرد. این شرکت برای اولین بار تعداد ۲۴۰ دستگاه از این خودرو را در بازار کشور عرضه می نماید. تیگو ۵ توربو با تغییرات فنی ایجاد شده در آن نسبت به مدل قبلی قوی تر و سریع تر می باشد.

مقایسه Tiggo 5 Turbo با مدل عادی

مقایسه تیگو ۵ توربو با تیگو ۵

مقایسه تیگو ۵ توربو با تیگو ۵

در این طرح فروش قیمت تیگو ۵ توربو خرداد ۱۴۰۰ برابر ۷۹۰ میلیون تومان اعلام شده است. این یعنی ۴۰ میلیون تومان بیشتر از مدل عادی. برای خرید در این طرح پیش پرداخت ۳۰ درصدی برای خرید تیگو 5 توربو در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن یک عدد ساک چرمی سفری نفیس با برند درسا و ۲ سرویس رایگان که تعداد سرویسهای رایگان خودرو را به ۸ عدد می رساند، در کنار برنامه های متنوع باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو برای تمامی خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.

امکان خرید خودرو تیگو ۵ توربو در تمامی نمایندگی های مجاز شرکت مدیران خودرو از روز شنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برای مشتریان محترم فراهم می گردد.

متاسفانه درباره زمان تحویل، نحوه پرداخت باقی ۷۰ درصد مبلغ و دیگر اطلاعات پرداخت چیزی عنوان نشده است.

نظر شما درباره خودرو جدید مدیران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)