حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۲۱ برای بهبود کیفیت دوربین و کاهش دما

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ

آپدیت گلکسی اس ۲۱ برای دارندگان آن یک مسئله بسیار با اهمیت است. از آنجایی که دوربین گلکسی اس 21 سامسونگ از زمان معرفی آن یکی از پر بحث‌ترین موارد این تلفن هوشمند بوده است، امروز سامسونگ توضیحاتی را درباره نحوه ارتقا و بهبود کارایی دوربین با آپدیت‌های اخیر ارائه کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی توضیحات سامسونگ بپردازیم.

آپدیت دوربین گلکسی اس ۲۱

کمپانی کره‌ای سامسونگ در ارائه بروزرسانی‌های جدید سریع عمل کرده است، تا جایی که شاهد هستیم، این شرکت بروزرسانی‌های امنیتی را پیش از شروع ماه جدید منتشر می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد کاربران گلکسی اس ۲۱ با مشکلاتی در عملکرد برنامه دوربین همچون کندی و تاخیر روبرو هستند و این شرکت با بروزرسانی جدیدی که منتشر کرده، این مشکلات را برطرف ساخته است.

این اولین بار نیست که چالش‌های متعددی پیش‌روی سامسونگ و دوربین گلکسی اس 21 قرار می‌گیرد و پیش از این نیز به این مسئله پرداخته بودیم که چرا امتیاز دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا در DxOmark اینقدر پایین است؟

به نقل از Sammobile، یکی از ناظرین انجمن سامسونگ اخیرا اشاره کرده است که مهندسان این شرکت موفق به رفع و برطرف سازی مشکلات مرتبط با تاخیر و کندی دوربین گلکسی اس 21 شده‌اند. به روزرسانی نرم‌افزاری ماه ژوئن 2021 شامل این اصلاحات است و موارد دیگری همچون بهبود حالت پرتره و بهینه‌سازی استفاده از حافظه هنگام استفاده از قابلیت زوم و بزرگنمایی را نیز شامل می‌شود، در عمل نیز اکنون هنگام بزرگنمایی و کوچک‌نمایی تاخیر کمتری نسبت به قبل وجود دارد اما همچنان نواقصی نیز باقی مانده.

این شرکت همچنین یک ویژگی جدید را اضافه کرده که به کاربران این امکان را می‌دهد تا کدهای QR را از تصاویر ذخیره شده در گالری اسکن و شناسایی کنند. قابلیت استفاده و عملکرد تماس ویدئویی نیز بهبود یافته است اما در تغییرات و اصلاحات این بروزرسانی، بهبود حالت شب دوربین دیده نمی‌شود.

نقد و بررسی ویدیویی گلکسی اس ۲۱ سامسونگ

جزئیات بیشتر این بروزرسانی

سامسونگ جزئیات بیشتر در مورد بروزرسانی نرم‌افزاری ماه ژوئن، برای خانواده کلگسی S21 را طی چند روز آینده اعلام خواهد کرد. این تغییرات شاید بخشی از اولین بروزرسانی فریمور ژوئن 2021 که سامسونگ در کره منتشر کرده است و دومین بروزرسانی فریمور  که در برخی از کشورها منتشر شده، نباشند. در کنار این، این شرکت در ارائه پچ ژوئن برای گلکسی اس 21 کند عمل کرده و هنوز بسیاری از کشورها، این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند. بروزرسانی اصلی که شامل بهبودها و تغییرات ذکر شده است ممکن است طی چند روز آینده منتشر شود.

سومین آپدیت ماه ژوئن برای گلکسی اس 21

آخرین بروزرسانی ماه ژوئن مشکلات مرتبط به تولید گرمای این دستگاه را برطرف می‌سازد. این سومین بروزرسانی در ماه ژوئن تا این لحظه است که آخرین نسخه آن در کشورهایی همچون کره، آلمان و تایلند منتشر شده است که با شماره نسخه G99xxXXU3AUF6 در دسترس است.

نظر شما کاربران در این باره چیست؟ به نظر شما سامسونگ در ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری و حل مشکلات متعدد تلفن‌های هوشمند خود به خوبی عمل کرده است یا خیر؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان