حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت Low Power آیفون چقدر در عمر باتری تاثیر دارد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تست، تماشا کنید

احتمالا شما هم دوستانی که همیشه حالت ذخیره انرژی موبایل‌شان روشن است. حال می خواهد موبایل اندرویدی باشد و حالت Power Saver آن فعال شود یا آیفون و حالت Low Power آن. پرسش اما این است که حالت Low Power آیفون چقدر در عمر باتری تاثیر دارد؟ آیا ارزشش را دارد که دستگاه ما کمی کندتر کار کند؟

حالت Low Power آیفون

حالت Low Power آیفون

حالت Low Power آیفون

طبق یک نظرسنجی، حدودا ۱۷ درصد کاربران همیشه حالت Low Power آیفون را روشن نگاه می دارند. این یعنی چه ۱۰۰ درصد باتری دارند چه ۵ درصد. ۳۲ درصد از کاربران این نظرسنجی اصلا این حالت را روشن نمی کنند. ۵۱ درصد یعنی تقریبا از هر ۲ نفر ۱ نفر هم در زمانی که نیاز باشد، این ویژگی را فعال می کنند.

این ویدیو برای همه کاربران این نظرسنجی می تواند مفید باشد اما بیشتر برای آن ۱۷ درصد اول و سپسس ۵۱ درصد بعدی.

دیوید رحیمی در ویدیو جدید منتشر شده از کانال یوتیوب PhoneBuff این موضوع را بررسی می کند. اجازه بدهید ابتدا ویدیو مقایسه حالت Low Power با Normal Power را با هم ببینیم:

 

همانطور که می بینید در حالت Low Power و استفاده یک کاربر معمول، این حالت در نهایت فقط ۲ درصد باتری را کمتر مصرف می کند. این ۲ درصد در برنامه iMessage برای پیام دادن حدود ۳۰ دقیقه ارزش خواهد داشت اما مثلا در نرم افزاری مثل اسنپ چت فقط ۵ دقیقه است.

این یعنی اگر یک آیفون کندتر را طول روز تحمل کنید، فقط ۲ درصد باتری کمتری مصرف می کنید! البته سناریوهای دیگری هم بررسی می شود که نشان می دهد اگر خیلی اهل بازی یا استفاده های سنگین تر هستید، شاید تا حدود ۱۲ درصد باتری ذخیره شود.

ویژگی های Power Saver سامسونگ

ویژگی های Power Saver سامسونگ

همانطور که می بینید، ویژگی های Power Saver سامسونگ بسیار بیشتر است. این به شما کمک می کند که بتوانید کنترل بیشتری روی آن چیزی نیاز دارید یا ندارید داشته باشید. همچنین شفاف تر مشخص است که چه تغییراتی در این حالت رخ می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اپل باید دستی به سر و روی حالت ذخیره انژی خود بکشد؟ تجربه کاربری شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)