حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی شارژ سریع ۱۳۵ وات خود را برای لپ تاپ و گوشی های هوشمند عرضه خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

مدتی می شود که نبرد در زمینه سرعت بالای شارژ گوشی های هوشمند در جریان است. اخیراً شیائومی فناوری جدید شارژ سریع خود را معرفی کرد که قدرت آن 200 وات می باشد. این شارژر قرار است در آینده نزدیک، در محصولات انبوهی مورد استفاده قرار گیرد. امروز اما، مشخص شد که یکی دیگر از سازندگان ردیف اول گوشی های هوشمند مستقر در چین، قرار است محصول جدیدی را به بازار عرضه کند که یک قدم جلوتر از تکنولوژي شیائومی می باشد. هواوی بزودی آداپتور شارژ سریع ۱۳۵ وات خود را معرفی خواهد کرد که هم با لپ تاپ ها و هم با تلفن های هوشمند سازگار می باشد.

شارژ ۱۳۵ وات هواوی

به تازگی، یک وبلاگ نویس در حساب Weibo خود اعلام کرده است که هواوی بزودی یک شارژر پرقدرت ۱۳۵ وات را عرضه می کند که از رابط اصلی USB-C استفاده می کند و از شارژ فوق العاده سریع لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند این شرکت پشتیبانی می کند.

از روی نوشته های این شارژر می توان فهمید که مدل آن HW-200A00P00 بوده، تا 20 ولت/6.75 آمپر شارژ سریع پشتیبانی می کند و مخصوص نوت بوک ها ساخته شده است، با چندین پروتکل مانند PD ،DCP ،QC2.0 ،QC4 ،FCP ،SCP و سایر موارد سازگار است و می توان اکثر محصولات دیجیتال موجود در بازار را بوسیله آن شارژ کرد.

شارژ ۱۳۵ وات هواوی

شارژ ۱۳۵ وات هواوی

آداپتور شارژ سریع ۱۳۵ وات هواوی، از طراحی سفید در تمام بدنه و ساختار چند قسمتی بهره می برد. همچنین می توانید عبارت “HUAWEI SuperCharge” را نیز در کنار آن ببینید. همانطور که گفته شد، این شارژر به طور عمده برای نوت بوک های هواوی ساخته شده است اما با تلفن های هوشمند نیز سازگار است چراکه آیکون های نوت بوک و گوشی های هوشمند نیز در آن مشخص شده اند.

خب، گرچه ممکن است این محصول برای بسیاری از طرفداران غیر هوآوی جذاب به نظر برسد، اما باید بگوییم که پیش از این، مشخص شد که لپ تاپ Matebook 16 هواوی به طور استاندارد با یک آداپتور شارژ ۱۳۵ وات USB-C همراه است. بنابراین، شارژر ۱۳۵ وات هواوی پیش از این موجود بوده، اما شکل ظاهری مدل جدید با آن متفاوت است.

آیا گوشی های فعلی هواوی با این شارژر سازگار هستند؟

در حال حاضر، گوشی های هوشمند هواوی از حداکثر 66 وات (11 ولت/6 آمپر) شارژ سریع پشتیبانی می کنند. بنابراین، در صورت استفاده از این شارژر، دارندگان این گوشی ها تنها از نیمی از توان آن بهره خواهند برد. اما وقتی شارژر با محصولات زیادی سازگار است، موضوع فقط مربوط به قدرت شارژ آن نمی شود. منظور ما اینست که به عنوان مثال در هنگام سفر، شما احتمالا فقط یک شارژر با خود به همراه دارید. بنابراین آداپتور شارژ سریع جدید هواوی از این لحاظ ایده آل است. این شارژ سریع نه تنها برای لپ تاپ ها بلکه برای تلفن های هوشمند نیز بسیار مناسب می باشد.

آداپتور شارژ ۱۳۵ وات، پیش از این گواهینامه FCC را دریافت کرده بود. بنابراین این احتمال وجود دارد که تاریخ عرضه آن نزدیک باشد. ممکن است گوشی های پرچمداران سری هواوی P50، اولین کاندیداهای استفاده کننده از این شارژر باشند.

آپدیت HarmonyOS 2.0 هواوی با حجم ۶.۱۹ گیگابایت برای موج اول دستگاه های مجاز ارایه شد + لیست محصولات

نظر شما راجع به شارژ سریع جدید ۱۳۵ وات هواوی چیست؟ آیا این میزان قدرت شارژر را لازم می دانید و یا به شارژ هایی با سرعت کمتر، اعتماد بیشتری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این خیلی خوبه که دارن تو سرعت شارژر پیشرفت میکنن ولی به نظر من اوّل بیان رو بهینه سازی باتری کار کنن چون اگه باتری نتونه این سرعت زیاد رو تحمل کنه باعث کاهش عمرش و باد شدن و نهایت ترکیدن میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی