حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Realme Smart TV 4K در دو سایز رسماً رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تلویزیون، ریلمی

ریلمی با وجود تازه کار بودن نسبت به برخی دیگر از برند‌های قدیمی‌تر، کار خودش را خوب بلد است. این کمپانی، یک زیرمجموعه‌ از Oppo است. ریلمی توانست با فعالیت گسترده در بازارهای مختلف جهانی، رشد بالایی را برای خود رقم بزند. به همین صورت است که شاهد گسترش فعالیت این برند در زمینه‌هایی مانند تولید تلویزیون هوشمند هستیم. این برند، به تازگی از تلویزیون Realme Smart TV 4K در دو سایز رونمایی کرده است. در ادامه، بررسی و مروری بر مشخصات و قیمت این تلویزیون هوشمند خواهیم داشت.

تلویزیون هوشمند جدید ریلمی

ریلمی، یک برند رو به رشد و محبوب است. با وجود عمر نسبتاً کم‌تر این کمپانی، شاهد افزایش طرفداران آن هستیم. فعالیت اصلی ریلمی، در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است. اما این بار، ریلمی وارد بازار تلویزیون‌های هوشمند نیز شده است. به گزارش Gizmochina، کمپانی Realme اخیراً از تلویزیون هوشمند خود پرده برداری کرده است. این تلویزیون هوشمند، از مشخصات و قیمت جالبی برخوردار است.

مشخصات فنی تلویزیون Realme Smart TV 4K

ریلمی تلویزیون هوشمند جدید خود را در دو نسخه رونمایی کرده است. این دو نسخه، از سایز نمایشگر متفاوتی برخوردار هستند. در ابتدا، مروری بر مشخصات نمایشگر Realme Smart TV 4K داریم:

  1. – قطر ۴٣ یا ۵٠ اینچی در دو نسخه متفاوت
  2. – پنل LED Backlit LCD
  3. – وضوح 4K
  4. – قابلیت نمایش حدود ١.٠٧ میلیارد رنگ
  5. – نسبت تصویر ١۶:٩
  6. – زاویه دید تصویر ١٧٨ درجه‌ای
  7. – پشتیبانی از ٩٠ درصد گستره رنگی DCI-P3
  8. – پشتیبانی از ٨٣ درصد گستره رنگی NTSC
  9. – قابلیت نمایش محتوای Dolby Vision
  10. – دارای قابلیت فیلتر نور آبی برای محافظت از چشم

در این تلویزیون تازه وارد، از تراشه طراحی شده توسط مدیاتک استفاده شده است. این تراشه‌، از ۴ هسته پردازنده مرکزی Cortex-A53 استفاده می‌کند. پردازنده‌ گرافیکی این تراشه‌ نیز همان Mali-G52 است. ٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ١۶ گیگابایت حافظه داخلی برای Realme Smart TV 4K در نظر گرفته شده است. تلویزیون هوشمند جدید ریلمی، به همراه سیستم عامل Android TV 10 ارائه می‌شود. این نسخه، به صورت پیش فرض در تلویزیون Realme Smart TV 4K نصب شده است. قابلیت استفاده از دستیار صوتی گوگل نیز در این تلویزیون هوشمند وجود دارد.

قابلیت استفاده از دستیار صوتی گوگل در تلویزیون هوشمند جدید ریلمی

قابلیت استفاده از دستیار صوتی گوگل در تلویزیون هوشمند جدید ریلمی

جدیدترین تلویزیون هوشمند ریلمی، دارای اسپیکر استریوی چهارگانه‌ است. مجموع توان این اسپیکرها، برابر با ٢۴ وات است. فناوری صدای Dolby Atmos و DTS:X توسط این بلندگوها پشتیبانی می‌شود. میکروفون‌های داخلی نیز در Realme Smart TV 4K به کار گرفته شده‌اند. به همین دلیل، با استفاده از این تلویزیون می‌توان مکالمه صوتی هم داشت. در انتها، به بخش ارتباطات این تلویزیون هوشمند می‌رسیم. در این تلویزیون هوشمند، ریلمی از وای فای دو بانده و بلوتوث نسخه ۵.٠ بهره گیری کرده است. سه درگاه HDMI، دو درگاه USB (نسخه نامعلوم)، درگاه LAN و چند درگاه دیگر در این تلویزیون به کار برده شده است. اما نوبت به قیمت تلویزیون Realme Smart TV 4K می‌رسد.

بلندگوهای تلویزیون هوشمند Realme Smart TV 4K

بلندگوهای تلویزیون هوشمند Realme Smart TV 4K

قیمت تلویزیون هوشمند ریلمی اسمارت تی وی ۴K

تلویزیون هوشمند جدیدی ریلمی با نام Smart TV 4K، فعلاً در هند رونمایی شده است. اما احتمال می‌رود تا شاهد عرضه جهانی این تلویزیون هوشمند نیز باشیم. قیمت نسخه ۴٣ اینچی این تلویزیون هوشمند، برابر با ٢٧,٩٩٩ روپیه هند (معادل ٣٨۶ دلار آمریکا) می‌باشد. نسخه ۵٠ اینچی نیز برچسب قیمتی ٣٩,۹٩٩ روپیه‌ای (معادل ۵۵١ دلار آمریکا) را با خود یدک می‌کشد. اختلاف این دو نسخه، نسبتاً زیاد است. با این حال، ارزش خرید Smart TV 4K در حد مناسبی است.

نظر شما در مورد این تلویزیون هوشمند چیست؟ آیا با چنین بودجه‌ای، خرید این تلویزیون هوشمند را منطقی می‌دانید؟ کدام ویژگی تلویزیون Realme Smart TV 4K برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

دیگه هر برندی داره میزنه تو کار تلوزیون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️