حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ ایسر Predator Helios 500 در کنار Predator Triton 500 SE معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ایسر، لپ‌تاپ

ایسر یکی از برندهای شناخته شده حوزه لپ تاپ‌ها است. لپ تاپ‌های ایسر، در رده‌های قیمتی مختلفی حضور دارند. اما لپ تاپ‌های اقتصادی این کمپانی تایوانی، محبوبیت بیشتری در میان مصرف کنندگان دارند. ایسر این بار، با دو لپ تاپ جدید بازگشته است. لپتاپ ایسر Predator Helios 500 در کنار Predator Triton 500 SE، دو محصولی هستند که در این مطلب، قصد داریم در به آن‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

لپتاپ ایسر Predator Helios 500

کمپانی Acer، در شاخه‌های مختلفی فعالیت دارد که یکی از این شاخه‌ها، مربوط به تولید لپ تاپ است. به همین دلیل است که ایسر بیشتر در همین بخش شناخته می‌شود. اما برند تایوانی ایسر، با رونمایی از لپتاپ ایسر Predator Helios 500، یک محصول دیگر را در این بازار روانه کرده است. به گزارش Laptop Insider، از لپ تاپ Helios 500 با جزئیاتی کامل پرده برداری شده است.

مشخصات فنی لپتاپ ایسر Predator Helios 500

در ابتدا، از مشخصات فنی این لپ تاپ شروع می‌کنیم. ظاهراً این لپ تاپ، یک لپ تاپ پرچمدار از ایسر است. رقابت بازار لپ تاپ‌ها، حساسیت‌های خودش را دارد. اما ایسر این بار برگ برنده خود را رو کرده است.

ارتباطات، طراحی و نمایشگر

نمایشگر ایسر Predator Helios 500

از بخش ارتباطات شروع می‌کنیم. لپ تاپ Helios 500، از وای فای ۶ دو بانده پشتیبانی می‌کند. درگاه‌های این لپ تاپ، متشکل از دو درگاه Thunderbolt 4.0، سه درگاه Type-A نسل ٣.٢ در کنار یک درگاه HDMI و لَن RJ-45 تشکیل می‌شود. ایسر جزئیاتی از وجود جک ٣.۵ میلی متری هدفون منتشر نکرده است. اما طراحی این دستگاه، بسیار جذاب و دارای امکانات خاصی است. نورپردازی RGB در بخش‌های مختلف این لپ تاپ، از جمله بر روی فریم، زیر کیبوردها و حتی پنل قاب پشتی به کار برده شده است. به همین دلیل، این طراحی کم نظیر یکی از نقاط قوت Predator Helios 500 است. وزن این دستگاه، حدود ٣.٩ کیلوگرم است.

مشخصات نمایشگر لپتاپ ایسر Predator Helios 500، به این شرح است:

– قطر ١٧.٢ اینچی

– پنل Mini-LED

– رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح 4K

– رفرش ریت ٣۶٠ هرتزی و وضوح Full HD (در نسخه‌ای دیگر)

– تأخیر در زمان پاسخگویی ٣ میلی ثانیه‌ای

ایسر جزئیاتی از وجود حسگر تشخیص اثرانگشت در این لپ تاپ، به اشتراک نگذاشته است.

دیگر مشخصات فنی

ایسر مشخصاتی از ظرفیت باتری و شارژر این لپ تاپ منتشر نکرده است. اما با این وجود، مشخصات مهم هنوز هم وجود دارند. ایسر لپ تاپ Predator Helios 500 خود را به پردازنده مرکزی Core i9-11980HK مجهز کرده است. پردازنده‌ گرافیکی RTX 3080 لپ تاپ با ١۶ گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 در این دستگاه استفاده شده است. ۶۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 3200MHZ در کنار ٢ ترابایت حافظه PCIe SSD نیز برای Predator Helios 500 در نظر گرفته شده است. وب کم این لپ تاپ، قابلیت فیلم برداری با وضوح 1080p را دارد. اسپیکرهای به کار رفته Helios 500 از فناوری صدای DTS:X پشتیبانی می‌کند. در نهایت، نوبت به قیمت این لپ تاپ پرچمدار می‌رسد.

قیمت لپتاپ ایسر Predator Helios 500

ایسر Predator Helios 500

لپ تاپ پرچمدار جدید ایسر با نام Predator Helios 500، فعلاً در آمریکای شمالی عرضه شده است. این لپ تاپ قدرتمند، برچسب قیمتی پایه برابر با ٢,۴٩٩.٩٩ دلاری را با خود یدک می‌کشد. در ادامه، به سراغ دیگر لپ تاپ جدید ایسر می‌رویم.

مشخصات فنی لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 SE

دومین لپ تاپ جدید ایسر، Predator Triton 500 SE نام دارد. این لپ تاپ، قیمت کم‌تری نسبت به برادر بزرگ‌تر خود دارد. به همین صورت، قصد داریم تا مروری بر مشخصات فنی این لپ تاپ داشته باشیم.

ارتباطات، طراحی و نمایشگر

نسخه وای فای این لپ تاپ اعلام نشده است. به همین ترتیب مستقیماً به درگاه‌های آن می‌پردازیم. لپ تاپ Acer Predator Triton 500 SE، از دو درگاه Thunderbolt 4 و چهار درگاه Type-C بهره مند است. دو درگاه USB 3.2 نیز در Predator Triton 500 SE وجود دارد. ضخامت لپ تاپ جدید ایسر، تنها ١٩.٩ میلی متر است. جزئیاتی از وزن Predator Triton 500 SE در دسترس نیست. مشخصات نمایشگر Predator Triton 500 SE عبارتند از:

– قطر ١۶ اینچی

– نسبت تصویر ١۶:١٠ – نسبت صفحه نمایش به بدنه ٨٧ درصدی (به نقل از ایسر)

– پنل IPS LCD یا Mini-LED (فروش در نسخه‌های مختلف)

– رفرش ریت ١۶۵ هرتزی یا ٢۴٠ هرتزی (یک نسخه از این لپ تاپ با پنل IPS PolarBlack نیز وجود دارد.)

– وضوح WQXGA

– بیشینه نوری ١٢۵٠ نیتی در نسخه Mini-LED!

– پوشش ١٠٠ درصدی طیف رنگی sRGB

– پوشش ١٠٠ درصدی طیف رنگی DCI-P3 در مدل IPS PolarBlack

– تأخیر در زمان پاسخگویی ٣ میلی ثانیه‌ای

دیگر مشخصات فنی

لپ تاپ Predator Triton 500 SE

ظرفیت این لپ تاپ هم اعلام نشده است. اما به ادعای ایسر، حدود ١٢ ساعت عمر باتری مفید در کارکرد روزمره به وسیله این لپ تاپ به دست خواهد آمد. پردازنده‌ مرکزی Predator Triton 500 SE، یک پردازنده از نسل یازدهم Core-i9 می‌باشد. پردازنده‌ گرافیکی این دستگاه نیز RTX 3080 لپ تاپ است. از سوی دیگری، حافظه کارت گرافیک این نسخه از RTX 3080 اعلام نشده است.

ایسر برای جدیدترین محصول خود، ۶۴ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 3200MHZ را در کنار ۴ ترابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است. نوع این حافظه و آرایش آن مشخص نشده است‌. در قسمت خنک کننده، ایسر از تجهیزات به روز خود استفاده کرده است. نسل پنجم فناوری فن خنک کننده AeroBlade 3D در این لپ تاپ به کار رفته است. فن سه گانه در زیر این لپ تاپ نیز تعبیه شده است. این‌ها، مشخصات لپ تاپ جذاب و جدید ایسر با نام Predator Triton 500 SE بودند. اما قیمت این لپ تاپ آیا به جذابیت مشخصات آن می‌باشد یا خیر؟

قیمت لپ تاپ ایسر Predator Triton 500 SE

این لپ تاپ نیز در کنار لپتاپ ایسر Predator Helios 500 در آمریکای شمالی عرضه شده است. قیمت پایه لپ تاپ Predator Triton 500 SE، معادل ١,٧۴٩.٩٩ دلار می‌باشد. فروش این دو دستگاه، از ماه میلادی آینده آغاز خواهد شد.

نظر شما راجع به Helios 500 و Triton 500 SE چیست؟ ارزش خرید کدام لپ تاپ بیشتر است؟ آیا شما جذب این دو دستگاه شده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درسته قیمتش خیلی خیلی گرونه

ولی خیلی مشخصات خوبی داره. من کیف کردم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️