حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند Smart Screen SE هواوی در دو سایز معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، هواوی

هواوی طی دو سال گذشته، تلویزیون‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کرده بود. این تلویزیون، از HarmonyOS نیز بهره مند بود. اما سرانجام، هواوی در جدیدترین مراسم خود، از Smart Screen SE به صورت رسمی رونمایی کرده است. در ادامه این مطلب، به مشخصات فنی و قیمت تلویزیون هوشمند Smart Screen SE هواوی خواهیم پرداخت.

تلویزیون هوشمند جدید هواوی 

حدوداً ١ سال پیش بود که تلویزیون هوشمند Smart Screen V55i هواوی رونمایی شد. این تلویزیون هوشمند، از ضخامت ۶.٩ میلی‌متری و دوربین پاپ آپ بهره می‌برد. همچنین این تلویزیون هوشمند، از یک نمایشگر ۵۵ اینچی با وضوح 4K بهره مند بود.

 

تلویزیون هواوی Smart Screen V55i با رزلوشن 4K و قیمت ۵۳۷ دلار رسما معرفی شد

 

اما در ادامه، هواوی جدیدترین تلویزیون هوشمند خود را در سری Smart Screen رونمایی کرده است. به گزارش Huawei Central، این تلویزیون هوشمند، Smart Screen SE نام دارد. همچنین تلویزیون هوشمند Smart Screen SE هواوی در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شود.

مشخصات فنی تلویزیون هوشمند Smart Screen SE هواوی

مشخصات فنی تلوزیون هوشمند Smart Screen SE

مشخصات فنی تلوزیون هوشمند Smart Screen SE

اما بیایید به مشخصات فنی تلویزیون هوشمند Smart Screen SE بپردازیم. این محصول هوشمند از چه مشخصات فنی برخوردار شده است؟

نمایشگر

هواوی این تلویزیون هوشمند را به تازگی در چین رونمایی کرده است. همان طور که گفتیم، این تلویزیون هوشمند در دو سایز با قطر ۵۵ و ۶۵ اینچی عرضه می‌شود. نمایشگر این تلویزیون هوشمند، وضوح 4K دارد. همچنین بیشینه نوری این نسل از تلویزیون‌های هوشمند هواوی، نسبت به نسل‌های قبلی، دچار پیشرفت شده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر تلویزیون هوشمند Smart Screen SE هواوی، در حد بسیار کمی هستند و می‌توان گفت که Smart Screen SE، تقریباً تمام صفحه است! طبق اعلام رسمی هواوی، نسبت صفحه نمایش به بدنه در این محصول، به ٩۵.١ درصد می‌رسد. نمایشگر این محصول، به طیف رنگی HDR Vivid هواوی مجهز است.

طیف رنگی اسمارت اسکرین SE

طیف رنگی به کار رفته در نمایشگر این تلویزیون، به صورت اختصاصی و توسط هواوی توسعه داده شده است. خوشبختانه شیشه نمایشگر این تلویزیون، ضد بازتاب نور است و حتی با تابش نور خورشید، مشکلی در نمایش محتوا ایجاد نخواهد شد. فیلتر نور آبی و موتور پردازشگر تصویر اختصاصی هواوی نیز در این تلویزیون موجود هستند. ظاهراً این تلویزیون هوشمند تازه وارد، از ٩٢ درصد گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

صدا

فناوری Huawei Sound

هواوی جزئیات دقیقی را از بلندگوهای تلویزیون هوشمند Smart Screen SE منتشر نکرده است. با این حال، این کمپانی چینی می‌گوید که با فناوری اختصاصی Huawei Sound، می‌تواند صداها را به صورت شفاف‌تر و بهتری در این تلویزیون ارائه دهد.

دوربین

دوربین پاپ آپ تلویزیون هوشمند Smart Screen SE

این تلویزیون هوشمند، به نحوی، به دوربین سلفی مجهز شده است. این تلویزیون، دوربین سلفی تکی ١٣ مگاپیکسلی را به صورت پاپ آپ در خود جای داده است. به نظرم قابلیت جذابی است! شما می‌توانید استفاده‌های گسترده‌ای از این دوربین سلفی داشته باشید. به عنوان مثال، شما توانایی انتقال تماس تصویری را به این تلویزیون دارید.

انتقال ساده در HarmonyOS

تلویزیون هوشمند Smart Screen SE، از HarmonyOS به صورت پیش فرض بهره مند شده است. با استفاده از قابلیت‌های ویژه HarmonyOS، می‌توانید لحظات خاطره انگیز خود را در تلویزیون نمایش دهید. اشتراک گذاری در این تلویزیون، بسیار ساده است و شما می‌توانید بدون استفاده از اتصالات جانبی، به سادگی تصاویر و فیلم‌های خود را در این تلویزیون به نمایش در بیاورید. خب، در انتهای این بخش، نگاهی به قیمت گذاری تلویزیون هوشمند Smart Screen SE هواوی خواهیم داشت.

قیمت تلویزیون هوشمند Smart Screen SE

هر دو نسخه این تلویزیون، هم اکنون آماده پیش فروش در چین هستند. عرضه جهانی این محصول، بعید به نظر می‌رسد. قیمت نسخه ۵۵ اینچی این تلویزیون، برابر با ٣,٢٩٩ یوان چین (معادل ۵١٢ دلار آمریکا) و قیمت نسخه ۶۵ اینچی، برابر با ۴,٢٩٩ یوان چین (معادل ۶۶٨ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این تلویزیون هوشمند هواوی چیست؟ آیا آن را می‌پسندید؟ کدام قابلیت این تلویزیون هوشمند برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️