حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10 Pro جهانی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

شیائومی فاز عرضه به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 خود را به صورت جهانی آغاز کرده است. این کمپانی، با نزدیک شدن به اتمام پروژه عرضه به‌روزرسانی MIUI 12.5، در حال بیشتر کردن تمرکز خود برای عرضه این به‌روزرسانی برای دیگر کاربران در سطح جهان است. به همین ترتیب، آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10 Pro هم اکنون برای تمام کاربران این گوشی در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10 Pro به صورت جهانی پایدار

یادتان می‌آید که در مورد عرضه به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 برای شیائومی می ١٠ و می ١٠ پرو گفته بودیم؟ اکنون زمان عرضه جهانی به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 برای گوشی پرچمدار دو سال گذشته شیائومی، یعنی Mi 10 Pro رسیده است.

 

آپدیت MIUI 12.5 می ۱۰ و می ۱۰ پرو شیائومی رسما ارایه شد

 

به نقل از MIUI Download، برخی از کاربران جهانی شیائومی Mi 10 Pro، در حال دریافت به‌روزرسانی‌ MIUI 12.5 هستند. این به‌روزرسانی‌، برای رام EEA یا همان رام اروپایی Mi 10 Pro منتشر شده است. در آینده‌ای نزدیک، کاربران دیگر رام‌ها نیز از این رابط کاربری بهره مند خواهند شد. به گفته این منبع، پس از نصب به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 در این گوشی، نسخه فریمور به “V12.5.1.0.RJAEUXM” تغییر خواهد یافت. حجم دانلود این بسته، حدوداً ٣ گیگابایت است.

اسم رمز شیائومی Mi 10 Pro، همان cmi است. همچنین وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ در جدیدترین به‌روزرسانی Mi 10 Pro ارائه شده است. توجه داشته باشید که تمامی کاربران، به صورت همزمان این به‌روزرسانی مهم را دریافت نخواهند کرد. به دلیل این که به‌روزرسانی‌ها به صورت سری به سری ارسال می‌شوند، ممکن است یک کاربر زودتر یا دیرتر دریافت کننده به‌روزرسانی MIUI 12.5 باشد. بنابراین، اگر این گوشی را دارید، حداکثر تا هفته‌های آینده گیرنده این به‌روزرسانی خواهید بود. نصب به‌روزرسانی رابط کاربری MIUI 12.5 می ١٠ پرو، پیشنهاد می‌شود. چرا که بهبود عملکرد و قابلیت‌ها با نصب این نسخه به ارمغان خواهند آمد.

آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10 Pro به صورت جهانی

نظر شما در مورد Mi 10 Pro چیست؟ آیا آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Mi 10 Pro به صورت جهانی، زمان مناسبی ارائه شده است؟ گوشی شما از چه نسخه‌ای از رابط کاربری MIUI برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️