حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگاه IFA 2021 به دلیل کرونا کنسل شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IFA

قرار بود که آلمانی ها نمایشگاه IFA 2021 را برگزار کنند، هر چند محدود. امروز اما خبر رسید که نمایشگاه IFA 2021 به دلیل کرونا کنسل شده است. این یعنی این نمایشگاه بزرگ محصولات مصرفی اروپایی امسال هم در دسترس نیست.

نمایشگاه IFA 2021

IFA یکی از بزرگترین رویدادهای سال برای لوازم الکترونیکی مصرفی است. به طور معمول، ما از سونی سامسونگ، لنوو، Razer و برندهای دیگر انتظار معرفی محصولات جدیدشان را داریم. برگزارکنندگان IFA 2021 می خواستند این رویداد را به صورت حضوری برگزار کنند، اما به دلیل نگرانی های بهداشتی در سراسر جهان مجبور به لغو این رویداد شدند. در ابتدا IFA قرار بود ۱۲ تا ۱۵ شهریور برگزار شود.

نمایشگاه IFA 2021

نمایشگاه IFA 2021

برگزار کنندگان IFA با متخصصان بهداشت عمومی و ذینفعان صحبت کردند تا بهترین اقدام را برای این رویداد تعیین کنند. “ظهور سریع انواع جدید COVID-19” و همچنین عدم اطمینان از شروع واکسیناسیون در سراسر جهان از عوامل اصلی در لغو این واقعه بود. نوع جدید COVID-19 در جنوب آسیا نیز عامل تعیین کننده ای بود.

از آنجایی که شرکت ها، اعضای مطبوعات و هر کسی که در رویدادهایی مانند IFA شرکت می کند، باید از قبل برنامه ریزی کرده و سفر خود را رزرو کند، بهتر است قبل از لغو این موارد را به مردم اطلاع دهید.

کای هیلبراند گفت:

“متأسفانه، آخرین مشکلات در بهداشت عمومی خطر بسیار زیادی را در برنامه ریزی همه افراد برای این رویداد ایجاد می کند.”

او افزود:

“اکنون بلاتکلیفی بیش از حد وجود دارد. بنابراین، در حال حاضر تقریباً غیرممکن شده است که کسی بتواند مسئولیت مشارکت خود را در هر نمایشگاه تجاری برنامه ریزی کند.”

علاوه بر نگرانی های بهداشتی که باعث عدم اطمینان از ایمنی سفر و حوادث می شود. همچنین محلی که IFA در آن برگزار می شود، بخشهایی از محل نمایشگاه خود را به یک مرکز واکسیناسیون و یک بیمارستان اورژانس تبدیل کرده است.

نظر شما چیست؟ منتظر بازگشایی حضوری نمایشگاه ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)