حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A30 سامسونگ به همراه OneUI 3.1 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اسمارت‌فون، اندروید ۱۱، سامسونگ

گلکسی A30 سامسونگ، گوشی محبوب دو سال قبل سامسونگ است. این گوشی، جزو اولین نسل سری Galaxy A بود که دچار تغییرات برجسته‌ای شده بود. به همین ترتیب، این گوشی توانست فروش فوق العاده‌ای را در بازارهای مختلف، به عنوان یک گوشی اقتصادی از سوی سامسونگ، رقم بزند. این گوشی، پشتیبانی مناسبی داشته است. دومین آپدیت اساسی این گوشی، یعنی آپدیت اندروید ١١ گلکسی A30 سامسونگ رسماً ارائه شد. در ادامه، نگاهی به جزئیات این به‌روزرسانی اساسی خواهیم داشت.

مروری بر گلکسی A30 سامسونگ

سامسونگ در سال ٢٠١٩ میلادی، از گوشی جدید خود در سری Galaxy A، با نام گلکسی A30 پرده برداری کرد. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این اتفاق در تاریخ ۶ اسفند ١٣٩٧ رخ داد. با معرفی این گوشی، بسیاری از کاربران، از جماه کاربران ایران، مجذوب آن شدند. طراحی بهبود یافته نسبت به نسل‌های قبل، از دلایل این اقدام بود. همچنین نمایشگر بزرگ ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED، این گوشی را بیش از پیش برای کاربران سامسونگ جذاب کرده بود. بنابراین، بسیاری از کاربران، مجاب به خرید این گوشی شده بودند.

گلکسی A30 سامسونگ، پیش‌تر آپدیت اندروید ١٠ را در ایران و دیگر نقاط جهان دریافت کرده بود. اگر به یاد داشته باشید، این گوشی به صورت پیش فرض، با نسخه نهم سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شده بود. همچنین این سیستم عامل، با نسل اول رابط کاربری OneUI همراه بود. در نهایت، دومین به‌روزرسانی اساسی Galaxy A30 سامسونگ ارائه شده است. این به‌روزرسانی‌، مبتنی بر سیستم عامل اندروید ١١ است.

 

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A30 در ایران ارایه شد

 

آپدیت اندروید ١١ گلکسی A30 سامسونگ به همراه رابط کاربری OneUI 3.1

به گزارش کاربران چینی این گوشی و به نقل از Sammobile، گلکسی A30 سامسونگ در حال دریافت آپدیت اندروید ١١ است. فعلاً این به‌روزرسانی در چین منتشر شده است. اما انتظار می‌رود که تا حداکثر یک ماه دیگر، شاهد انتشار آن در مناطق مختلف جهان از جمله ایران باشیم. به‌روزرسانی‌ مذکور، با نسخه فریمور “A3050ZCU4CUE1” در نسخه چینی Galaxy A30، پدیدار شده است. همچنین این به‌روزرسانی از پچ امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ نیز بهره مند شده است.

گلکسی A30 سامسونگ

حجم دقیق این به‌روزرسانی همچنان مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد که بهبود عملکرد، طراحی به‌روز شده و افزوده شدن امکانات و افزونه‌های جدید در رابط کاربری OneUI 3.1، از تغییرات کلیدی این به‌روزرسانی بزرگ باشند. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که در صورت دریافت این به‌روزرسانی، حتماً آن را دانلود و نصب کنید. به احتمال زیاد، این به‌روزرسانی، آخرین به‌روزرسانی اساسی Galaxy A30 است و این دستگاه، دیگر آپدیت اساسی اندروید را دریافت نخواهد کرد. اما همچنان شاهد انتشار آپدیت‌های امنیتی و رفع باگ از سوی سامسونگ خواهیم بود. در صورتی که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، حتماً به ما اطلاع بدهید!

نظر شما در مورد ارائه آپديت اندروید ١١ گلکسی A30 سامسونگ چیست؟ آیا عملکرد سامسونگ در پشتیبانی نرم افزاری از این گوشی قابل قبول بوده است؟ رقبای این گوشی در چه نسخه‌ای از سیستم عامل اندروید به سر می‌برند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

خوبه مبارک دارندگانش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️