حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گوشی هواوی Y9 Prime 2019 با وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی با ارائه سری گوشی‌های Y خود، توانست فروش خوبی را در بازارهای میان رده و پایین رده رقم بزند. همچنین برخی نوآوری‌ها در تحقق این امر، سهیم بوده‌اند. گوشی Y9 Prime 2019، یکی از گوشی‌های دوست داشتنی و محبوب هواوی از همین سری است. به تازگی آپدیت گوشی هواوی Y9 Prime 2019 به همراه وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ میلادی، منتشر شده است. برای جزئیات بیشتر، با ما همراه باشید.

گوشی هواوی Y9 Prime 2019

سری Y هواوی، یکی از قدیمی‌ترین سری گوشی‌های این کمپانی است. بسیاری از ما، با گوشی‌های این سری از قدیم الایام آشنایی داریم. حدود دو سال پیش، هواوی رسماً از Y9 Prime 2019 رونمایی کرد. این گوشی، از مشخصات برجسته‌ای، از جمله دوربین سلفی پاپ آپ و تراشه ١٢ نانومتری Kirin 710F برخوردار شده بود.

 

هواوی وای ۹ پرایم ۲۰۱۹ (Y9 Prime 2019) با دوربین سلفی پاپ آپ و چیپست Kirin 710F رسما معرفی شد

 

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ١٠ گوشی Y9 Prime 2019 رسماً منتشر شده بود. این به‌روزرسانی‌ که برای کاربران ایرانی نیز در دسترس قرار گرفته بود، به همراه رابط کاربری EMUI 10 قابل بارگیری و نصب بود. در ادامه، هواوی به‌روزرسانی‌های جدیدتری را نیز برای این گوشی منتشر کرد. در نهایت، جدیدترین آپدیت گوشی هواوی Y9 Prime 2019 همراه با وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ ارائه شد. برای تماشای نقد و بررسی ویدئویی Y9 Prime 2019 توسط ترنجی، به پست زیر مراجعه کنید.

 

نقد و بررسی ویدیویی هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹

 

آپدیت گوشی هواوی Y9 Prime 2019 با وصله امنیتی آوریل ٢٠٢١

به گزارش Huawei Central، هواوی انتشار جهانی وصله امنیتی ماه آوریل ٢٠٢١ را برای Huawei Y9 Prime 2019 آغاز کرده است. این به‌روزرسانی‌، وصله امنیتی آوریل را در گوشی Y9 Prime 2019 هواوی نصب می‌کند. نصب این وصله امنیتی، می‌تواند به مقابله با تهدیدات و باگ‌های امنیتی در Y9 Prime 2019، کمک کند.

 

چرا آپدیت امنیتی اندروید مهم است؟

 

از سوی دیگر، گوشی هواوی Y9 Prime 2019، اولین دستگاه این کمپانی است که وصله امنیتی ماه میلادی آوریل را در بازار جهانی دریافت می‌کند. به زودی، این پچ امنیتی برای دستگاه‌های دیگر منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی‌، ١٧ مشکل امنیتی جدی و ۶٩ مشکل امنیتی متوسط را حل خواهد کرد.

آپدیت گوشی هواوی Y9 Prime 2019

آپدیت امنیتی ماه آوریل برای هواوی Y9 Prime 2019

آپدیت گوشی هواوی Y9 Prime 2019 با وصله امنیتی آوریل ٢٠٢١، فعلاً برای کاربران آسیای شرقی منتشر شده است. بیلد نامبر این نسخه از Y9 Prime 2019، در مدل C636 منتشر شده است و نسخه آن “10.0.0.410” می‌باشد. اما به زودی و تا حداکثر دو هفته دیگر، این به‌روزرسانی در دسترس کاربران ساکن خاورمیانه، قرار خواهد گرفت. حجم نصب این بسته، برابر با ١١۶ مگابایت می‌باشد. به‌روزرسانی‌ مذکور، بر پایه سیستم عامل اندروید ١٠ ارائه شده است. فعلاً خبری از انتشار به‌روزرسانی اندروید ١١ نخواهد بود. اما انتظار داریم مشتریان بازار جهانی دستگاه‌های هوآوی، به‌روزرسانی HarmonyOS 2.0 را به صورت پایدار و تا اواخر سال جاری میلادی دریافت کنند. شما می‌توانید با چک کردن قسمت به‌روزرسانی نرم افزار گوشی خود، از وضعیت دریافت آپدیت جدید این گوشی مطلع شوید. نصب این به‌روزرسانی، پیشنهاد می‌شود.

 

اولین نگاه به HarmonyOS هواوی : از انیمیشن بوت و کنترل سنتر جدید تا گذاری در رابط کاربری

 

نظر شما در مورد پشتیبانی هواوی چیست؟ آیا از Y9 Prime 2019 استفاده کرده‌اید؟ کدام دستگاه هواوی برای شما از جذابیت بیشتری برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samouelkarter

گوشی خوبیه برای برادرم گرفتیم اما کاش در آینده رابطه هواوی با گوگل خوب بشه تا لااقل برای گوشی های نسل قدیم که گوگل پلی داشتند بتونه آپدیت اندروید 11 را بده بنظرم تو زمینه نرم افزار امریکا بتونه با بایدن کمی نرمش به هواوی نشان بده

Milad7

پسر دایی من داره به نسبت قیمتش عملکرد قابل قبولی ارائه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️