حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو ۳ سال آپدیت نرم افزاری برای سری Find X3 را تضمین کرد

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، اوپو

اگر گوگل را که خود ارایه دهنده اندروید است را در نظر نگیریم، بازی ۳ آپدیت اساسی اندروید را سامسونگ آغاز کرد. وان پلاس یکی دیگر از شرکت هایی است که تلاش خود را می کند با این ادعا برسد. به تازگی اما اوپو ۳ سال آپدیت نرم افزاری برای سری Find X3 را تضمین کرده است. البته این ادعای اوپو لزوما به معنی آپدیت اساسی اندروید نیست و بیشتر به وصله های امنیتی اشاره دارد. با این حال به نظر می رسد که کاربران اندروید بالاخره از این طلسم آپدیت محدود (در مقایسه با آیفون) در حال رهایی هستند.

۳ سال آپدیت نرم افزاری اوپو

گوشی های پرچمدار اندرویدی اخیرا از پشتیبانی نرم افزاری گسترده ای برخوردار شده اند. سری اوپو Find X3 جدیدترین محصولاتی هستند که به این جرگه می پیوندند. اوپو به تازگی رسما تایید کرده است كه سری Find X3 با یک سال پشتیبانی اضافی برای بخش نرم افزاری ارایه می شود. این یعنی مجموعا ۳ آپدیت نرم افزاری را دریافت خواهد كرد. این موضوع به وب سایت Android Planet تأیید شده است.

اوپو Find X3 Pro

اوپو Find X3 Pro

تا این مرحله، اوپو به طور کلی ۲ سال به روزرسانی نرم افزار را ارائه می داد. حالا اما تلفن هایی مانند Find X3 Pro یک سال اضافی از وصله های امنیتی دریافت می کنند. در گزارش های جدید همچنین اشاره شده است که Oppo به دنبال گسترش پشتیبانی نرم افزار به چهار سال است، اگرچه هنوز آزمایش می کند که آیا این را می تواند ارایه کند یا نه.

همه تلفن های سری اوپو X3 برای حداقل ۲ آپدیت اندروید معتبر هستند، به این معنی که در زمان مقتضی باید آپدیت اندروید ۱۲ و اندروید ۱۳ را دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد با این شرایط، سامسونگ در ارایه آپدیت ها خیلی عملکرد بهتری نسبت به رقبای چینی و حتی غیرچینی خود دارد. آپدیت نرم افزاری چقدر در خرید شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

Oppo Vs Samsung
Who is winner?

Mahdi

فایندایکس۳پرو اولین گوشی اوپو که خوشم اومد ازش

david2arc

ارزش خرید گوشی رو بالا میبره

Mahdi

خوب وان پلاسم میداد تا جایی که یادمه ۳ سال ابدیت بزرگ میداد

Milad7

اگر اپدیت های اندرویدی ها ۴ سال بشه فوق العاده میشه 😇

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)