حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در حال آماده سازی Galaxy S21 FE است؟

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ Galaxy S20 FE سال گذشته به لطف برچسب قیمتی مقرون به صرفه و مشخصات کاملاً مناسب، بسیار محبوب شد. پس از دریافت چنین بازخورد خوبی از کاربران به دستگاه، سامسونگ تصمیم گرفته است تا تولید جانشین آن را آغاز کند. انتظار می رود Galaxy S21 FE طی چند ماه آینده به بازار عرضه شود. اوایل امروز، نام این گوشی در وب سایت سامسونگ ذکر شده است.

ذکر نام Galaxy S21 FE در وب سایت سامسونگ

وب سایت GalaxyClub مشاهده کرد که وب سایت سامسونگ مکزیک به طور تصادفی از Galaxy S21 FE نام برده و وجود آن را تأیید کرد. گرچه می توانستیم آن را مانند اشتباه تایپی تصور کنیم، اما این یک مورد عجیب و غریب غیر معمول است. در حال حاضر، این صفحه به سری Galaxy S21 اشاره دارد، اما این می تواند بخشی از اقدامات سامسونگ برای راه اندازی Galaxy S21 FE باشد. در واقع انتظار می رود که این گوشی در نیمه دوم تابستان ۱۴۰۰ رونمایی شود.

به گلکسی S21 FE سامسونگ سلام کنید

طراحی و برخی مشخصات Galaxy S21 FE قبلاً درز کرده است. اگر به رندرهای 3D CAD فاش شده از گوشی استناد کنید، گوشی دارای طراحی دوربین مشابه Galaxy S21 است، اما از پلاستیک به جای فلز ساخته شده است. گفته می شود که Galaxy S21 FE دارای شماره مدل SM-G990B است.

تلفن هوشمند پیشرفته و ارزان قیمت آینده می تواند از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز Super AMOLED Infinity-O، پردازنده Snapdragon 888 یا Exynos 2100 در کنار ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 4500 میلی آمپری بهره ببرد.

در عقب، از یک دوربین سه گانه (احتمالاً با ضبط فیلم 4K 60fps) بهره می برد. این گوشی حداقل در پنج رنگ خاکستری / نقره ای ، سبز روشن ، صورتی ، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر مدل FE گلکسی اس ۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اگه طراحی بی حاشیه دوربین مثل نسل قبل ، طراحی خوب با متریال خوب ، باتری با ظرفیت کافی ، چیپ حداقل اسنپ 865 پلاس ، بزارع ، قیمت هم مثل نسل قبل باشه عالیه ….

Auroro

سلام، عملکرد s20 fe چ اسنپ چ اگزینوس تو باتری چطور بود؟ تو کامنتاش که خوندم زیاد خوب تعریف نکرده بودن

اگه میخوای بخریش بگم که دیگه اگزینوزش نیست و قراره اسنپ دراگون واسه 4G بیاد. البته نسخه 5G تو بعضی از سایتا ۱۳ تومن بود.

Auroro

بخرم ۵g میخرم

باتریش چطورع؟

AŁɪ

باتریش تو تستای یوتیوب خوب جواب داده.

Milad7

اس ۲۰ اف ای که فروش خوبی را تجربه کرد😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)