حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت Build 2021 مشخص شد: ۴ تا ۶ خرداد ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O 2021 تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ خواهد بود. پس از آن کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت Build 2021 در تاریخ ۴ تا ۶ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود. پس از آن هم کنفرانس توسعه دهندگان اپل WWDC 2021 در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. جمله وسط امشب مشخص شد! یک کنفرانس آنلاین و رایگان برای توسعه دهندگان مایکروسافت.

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت Build 2021

امشب مایکروسافت برای کنفرانس توسعه دهندگان بیلد ۲۰۲۱ یک تاریخ اعلام کرد. این تاریخ ۴ تا ۶ خرداد ۱۴۰۰ است. بار دیگر این رویداد کاملاً مجازی خواهد بود، زیرا شرکت ردموندی قول داده بود که تا ماه جولای سال جاری رویدادهای مجازی را انجام دهد. این همچنین به معنی رایگان بودن آن برای همه است.

در مورد اینکه چه چیزی از کنفرانس امسال انتظار می رود، گفته می شود:

“آنچه فناوری نسل بعدی و آینده کارهای ترکیبی (hybrid) است را کاوش کنید.”

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت Build 2021

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت Build 2021

این شرکت همچنین ۱۰ سخنران و مروری بر برنامه را تأیید کرد. درست حدس زده اید که در بالای فهرست، سخنرانی اصلی مدیر عامل شرکت یعنی ساتیا نادلا است. برخی دیگر به او ملحق می شوند تا در مورد کارهای ترکیبی صحبت کنند. از دیگر سخنرانان می توان به آماندا سیلور، دونووان براون، کایلا دارچین، اسکات گاتری، لسلی ریچاردسون، اسکات هانسلمن، آنا هافمن، راجش جها و کوین اسکات اشاره کرد.

سخنرانی اولیه ساعت ۲۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. در ساعت ۲۱ این رویداد به جلسات فنی فرو می رود.

اگر می خواهید برای رویداد مجازی ثبت نام کنید، می توانید در اینجا ثبت نام کنید. برای سخنرانی ها و برخی جلسات، ثبت نام لازم نیست اما مایکروسافت کاملاً مشخص کرده که برای دسترسی کامل به کنفرانس باید ثبت نام کنید.

نظر شما چیست؟ پوسترهای این مراسم به بافت های خاصی اشاره دارد که توجه من را به خود جلب کرده است. هنوز ایده ای ندارم که به چه چیزی اشاره دارد، حدس شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ممنون 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)