حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید ریلمی با دایمنسیتی ٨٠٠U به زودی معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی

هر روز اخبار بیشتری از ریلمی منتشر می‌شود و فعالیت این برند، بیش از پیش در محصولات مختلف‌اش گسترش می‌یابد؛ اکنون گوشی جدید ریلمی با Dimensity 800U در TENAA و برای کشور چین تأیید شده است.

گوشی جدید ریلمی با مدل نامبر RMX3333 به زودی رونمایی می‌شود

ریلمی با معرفی گوشی‌هایی در بازه‌های قیمتی مختلف، از پایین‌رده تا پرچمدار، توانست رقابت خوبی را با دیگر برندها از جمله ردمی، رقم بزند. امروز قرار است شاهد معرفی گوشی‌های سری Realme Q3 در چین نیز باشیم.

 

سری Realme Q3 به زودی رونمایی می‌شود: تمام اخبار و مشخصات اینجا هستند!

 

به گزارش Gizmochina، در ادامه ثبت و تأیید شدن گوشی‌های رونمایی نشده ریلمی در منابع مختلف، باز هم یک گوشی جدید از ریلمی در TENAA تأیید شد؛ این تأییدیه، رندرها و برخی از مشخصات کلیدی ریلمی RMX3333 را به ما نشان می‌دهد. اول از رندرهای این گوشی شروع می‌کنیم.

رندرهای گوشی ریلمی با مدل نامبر RMX3333

رندرهای گوشی ریلمی با مدل نامبر RMX3333

طراحی RMX3333 جدید نیست و پیش از این، ریلمی گوشی‌های زیادی را با این سبک طراحی روانه بازار کرده بود. در قاب پشتی، تنها لوگوی ریلمی و ماژول دوربین اصلی دیده می‌شود و احتمالاً خبری از نوشته بزرگ DARE TO LEAP نیست. در ماژول دوربین، ٣ سنسور به همراه فلش LED و علامت AI و 5G قرار گرفته‌اند؛ بنابراین، پشتیبانی از اینترنت 5G در گوشی آینده ریلمی وجود دارد.

در فریم میانی، تنها کلید‌های پاور و تنظیم صدا دیده می‌شود و احتمالاً بر این اساس، ریلمی حسگر تشخیص اثرانگشت RMX3333 را به زیر نمایشگر منتقل کرده است. در قاب جلویی هم نمایشگری با حفره به چشم می‌آید که میزبان دوربین سلفی است. در قدم بعد، مشخصات ثبت شده از این گوشی را در TENAA بررسی می‌کنیم.

مشخصات RMX3333

در بخش مشخصات فنی، حداکثر فرکانس کاری ٢.۴ گیگاهرتزی پردازنده مرکزی برای این گوشی ذکر شده است که می‌تواند به تجهیز این گوشی با تراشه دایمنسیتی ٨٠٠U اشاره داشته باشد. ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم همراه با ۶۴ یا ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

سیستم‌عامل اندروید ١١ پیش فرض با رابط کاربری RealmeUI 2.0 نیز مکمل بخش نرم‌افزاری این گوشی هستند. به سیستم دوربین این گوشی می‌رسیم؛ دوربین اصلی از ٣ سنسور ٢+٨+۴٨ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض برخوردار شده و دوربین سلفی نیز از تک سنسور ١۶ مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره نمایشگر سمت چپ بهره می‌برد.

ضخامت و وزن این گوشی به ترتیب معادل ٨ میلی‌متر و ١٧۵ گرم هستند که برای یک گوشی با باتری ۴٢٢٠ میلی‌آمپرساعتی مناسب است. نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +FHD را فراموش نکنیم. در نهایت باید منتظر تأیید رسمی ریلمی ماند تا ببینیم نام دقیق RMX3333 چیست و در چه تاریخی معرفی خواهد شد.

نظرتان در مورد مشخصات این گوشی چیست؟ چه برچسب قیمتی برای این گوشی معقول است؟ آیا مشخصات فنی RMX3333 را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

معرفی بشه ببینیم چیکاره اس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️