حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون شخصی سازی شده خاویار با طرح ایلان ماسک و جف بزوس رونمایی شد

نوشته

3 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

برند خاویار هر ساله از نسخه‌های شخصی سازی شده آیفون رونمایی می‌کند؛ امسال نیز آیفون شخصی سازی شده خاویار با طرح‌هایی از افراد مشهور، مانند یوری گاگارین، نیل آرمسترانگ و ایلان ماسک رونمایی شد!

طرح‌های جدید Caviar برای آیفون ١٢ پرو و ١٢ پرو مکس رونمایی شدند

آیفون شخصی سازی شده خاویار، که بسیار خاص است، هر ساله با طرح‌های مختلفی رونمایی می‌شود؛ پیش از این، شرکت روسی Caviar از طرحی مخصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پرده‌برداری کرده بود.

شرکت Caviar قاب خاص iPhone 12 Pro با تصویر بایدن و ترامپ منتشر کرد

به گزارش Gizmochina، آیفون شخصی سازی شده خاویار با طرح‌های جدیدی رونمایی شده‌ است که در ادامه نگاهی به این طرح‌ها و البته قیمت آنان خواهیم داشت.

طرح یوری گاگارین

طرح یوری گاگارین iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max

طرح یوری گاگارین

در این طرح، بدنه گوشی‌ها با تیتانیوم سطح ٣ ساخته شده‌اند. در قاب پشتی این دو آیفون سفارشی، یک ساعت ناوبری، مشابه همان نمونه‌ای که فضانورد روس در فضا استفاده می‌کرد، قرار گرفته است. همچنین یک نمونه کوچک‌سازی شده از راکت Vostok-K در پشت این گوشی استفاده شده است. قیمت طرح یوری گاگارین از ٨,٩٢٠ دلار آغاز می‌شود.

طرح نیل آرمسترانگ

طرح نیل آرمسترانگ iPhone 12 Pro Max و iPhone 12 Pro

طرح نیل آرمسترانگ

این طرح، رنگ‌بندی سیاه و سفید دارد؛ جنس بدنه این طرح هم از تیتانیوم است و نمایی از قرار دادن پرچم آمریکا توسط نیل آرمسترانگ به همراه زمان انجام این کار روی آن، حکاکی شده است. برای هماهنگی با اسم فضاپیمای این مأموریت، یعنی آپولو ١١، از این نسخه تنها ١١ عدد تولید خواهد شد و در کنار هر گوشی، شماره آن نیز حکاکی شده است. قیمت نسخه نیل آرمسترانگ از ۶,۴۵٠ دلار آغاز می‌شود.

طرح سرگئی کورولف

طرح سرگئی کورولف iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max

طرح سرگئی کورولف

طرح سرگئی کورولف (یکی از مهندسان فضاپیمای روس) هم بسیار زیبا به نظر می‌رسد. تزریق طلای آبکاری شده و حکاکی روی بدنه تیتانیومی، جلوه خاصی دارد. در این نسخه، تاریخ پرتاب موشک Sputnik به همراه عبارت “پدر فضانوردی عملی” درج شده است. از طرح سرگئی کورولف نیز تنها ٩٩ نسخه با قیمت پایه ۶,٧۶٠ دلار تولید شده است.

طرح ایلان ماسک

طرح ایلان ماسک iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max

طرح ایلان ماسک

این طرح دارای دو نسخه خواهد بود؛ نسخه اول که در سمت چپ تصویر قرار دارد، قیمت پایه ۶,۶١٠ دلاری خواهد داشت. بدنه آیفون شخصی سازی شده خاویار با طرح ایلان ماسک، ترکیبی از تیتانیوم با مقداری طلا است. در این طرح، سایه‌ای از مؤسس SpaceX، یعنی ایلان ماسک حکاکی شده است و در پشت آن، مریخ قرار گرفته است. در امتداد آن، حلقه طلایی رنگی با عبارت “آغاز فتح مریخ” قرار گرفته است. به مناسبت ١٩ سالگی مجموعه SpaceX، از این نسخه ١٩ عدد تولید شده است.
دیگر نسخه طرح ایلان ماسک، برای طرفداران ایلان ماسک و اسپیس ایکس ساخته شده است. پشت این نسخه، عبارت “Mask Be On Mars” و در بالای آن، فضاپیمای Dragon، حکاکی شده‌اند. شروع قیمت این گوشی از ۶,٩١٠ دلار است.

طرح جف بزوس

طرح جف بزوس iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max

طرح جف بزوس

در نهایت، خاویار از نسخه جف بزوس iPhone 12 Pro/12 Pro Max رونمایی کرد. مانند تمام طرح‌های دیگر، این طرح نیز از بدنه تیتانیوم سطح ٣ بهره می‌برد و در آن، نقش پر پرنده و عبارت “Going To The Moon To Stay” حکاکی شده‌اند. خاویار از این نسخه نیز ٩٩ عدد می‌سازد و قیمت آن در زمان عرضه معادل ۵,٨۴٠ دلار خواهد بود.

به نظرتان کدام یک از این طرح‌ها زیباترند؟ آیا به طراحی سفارشی شده خاویار در آیفون‌ها علاقه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️