حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تایم لپس تغییرات زمین در گوگل ارث با آپدیت جدید 🌍

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

گوگل اخیرا بزرگترین آپدیت Google Earth را منتشر کرده است. این آپدیت از سال ۲۰۱۷ به بعد، یکی از اساسی ترین ارائه هاست. اما در این چه اتفاقی افتاده است؟ تایم لپس تغییرات زمین در گوگل ارث با آپدیت جدید 🌍 ارایه می شود.

تماشای تایم لپس تغییرات زمین

به تعبیر زیباتر این که حالا گوگل ارث به شما اجازه می دهد زمین را در بُعد جدیدی تجربه کنید، بُعد زمان.  ویژگی جدید Timelapse در گوگل ارث شامل ۲۴ میلیون عکس ماهواره ای از ۳۷ سال گذشته است.

ویژگی تایم لپس گوگل ارث

ویژگی تایم لپس گوگل ارث

آموزش دیدن تایم لپس زمین در گوگل ارث

با این کار می توانید تصویر واضح تری از تغییر زمین داشته باشید. برای امتحان کردن ویژگی جدید Timelapse در Google Earth به g.co/Timelapse بروید و هر مکانی را که می خواهید تایم لپس آن را ببینید، جستجو کنید.

من مثلا نقشه مشهد را در این مدت بررسی کردم و واقعا نتیجه فوق العاده ای بود. از نحوه توسعه شهر و دیگر تغییرات. حتی مثلا میزان ذخایر آبی مناطق اطراف هم به وضوح مشخص است.

همچنین Google بیش از ۸۰۰ فیلم Timelapse را به دو صورت ۳ بعدی و ۲ بعدی برای استفاده عمومی در g.co/TimelapseVideos بارگذاری کرده است. می توانید هر ویدیویی را که می خواهید به عنوان یک فیلم MP4 انتخاب کنید یا فیلم ها را در YouTube تماشا کنید.

نظر شما درباره این ویژگی جذاب گوگل ارث چیست؟ شاید تلنگری باشد بر این که ما با محیط زیست خود چطور رفتار می کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

داریم میریم به سمت خشکسالی و قحطی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)