حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت TCL چهار گوشی جدید را معرفی کرد: با TCL 20 Pro 5G و دوستان آشنا شوید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | تی سی ال

پس از آشنایی با کانسپت جذاب تاشو-رول شونده Fold ‘n Roll از شرکت TCL حالا وقت آن است که از روی ابرها پایین بیاید و با گوشی های ساده این برند آشنا شوید! امشب شرکت TCL چهار گوشی جدید را معرفی کرده است. بیاید با TCL 20 Pro 5G و دوستان آشنا شوید.

خانواده گوشی های TCL 20

برند TCL در پایان سال گذشته شروع به ارائه سری TCL 20 خود کرد. این شرکت اکنون در حال گسترش این سری با چهار گوشی جدید است. تی سی ال می گوید صفحه نمایش چیزی است که آنها را تعریف می کند. از این گذشته TCL در ساخت انواع صفحه نمایش تجربه زیادی دارد.

بیایید با دستگاه جالبتر که TCL 20 Pro 5G است، شروع کنیم. این دستگاه دارای صفحه نمایش AMOLED منحنی شیک در اندازه 6.67 اینچی و به رزلوشن FHD + است. به لطف یک تراشه اضافی Pixelworks، این صفحه نمایش می تواند SDR را در آن واحد تبدیل فیلم به HDR کند. تصویر این دستگاه را بالاتر می بینید.

صفحه نمایش از نظر بازتولید رنگ، دقیق تنظیم شده است و می تواند به میانگین dE2000 کمتر از 1.0 برسد. با این عدد می توان گفت دقت رنگ بسیار عالی است. این تراشه به همراه اصطلاحاً NXTVISION 2.0 به شما امکان می دهد یک ابزار تقویت بصری AIO در آن واحد داشته باشید که می تواند کیفیت تصویر محتوای نمایش داده شده را بهتر کند. قلب این گوشی اسنپدراگون 750G کوالکام است.

TCL 20 Pro 5G

TCL 20 Pro 5G

دوربین اصلی در پشت دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS است. در کنار آن یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.4 با میدان دید 123 درجه در اختیار است. شما همچنین می توانید یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی با f/2.4 و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی برای تصاویر پرتره داشته باشید. جالب اینجاست که هیچ برآمدگی دوربین وجود ندارد.

در جلو، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با f/2.45 داریم.

برای مدل پرو یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی کارها را انجام می دهد. می توان آن را به صورت بی سیم تا ۱۵ وات شارژ کرد و این اولین شارژ وایرلس در گوشی های TCL است. رنگ های موجود عبارتند از:خاکستری و آبی تیره.

گوشی TCL 20L

گوشی TCL 20L با نمایشگر 6.67 اینچی FHD+ و پنل IPS LCD ارایه می شود. همانطور که در تصویر رسمی TCL می بینید، نمایشگر این دستگاه برای دوربین سلفی یک سوراخ دارد. تراشه Snapdragon 662 با 4 گیگابایت رم همراه است که 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی هم قابل انتخاب خواهد بود.

این گوشی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی f/2.0 را همراه با یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی مجهز به f/2.2 و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی مجهز به f/2.4 ارائه می کند. دوربین چهارم در پشت فقط برای سنجش عمق است.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این دستگاه تامین انرژی می کند. اثر انگشت به صورت جانبی نصب شده و به عنوان کلید پاور هم عمل می کند. رنگ های موجود در این زمینه مشکی و آبی است.

گوشی TCL 20L Plus

گوشی بعدی TCL 20L Plus است و همانطور که از نام آن مشخص می شود، دارای مشخصات کمی بهتر از مدل عادی است. این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با f/1.8 به همراه ۶ گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که با کارت microSD 1 ترابایتی قابل افزایش است. بقیه دوربین ها یکسان هستند، چیپست، نمایشگر و باتری نیز همینطور.

رنگ های موجود طوسی راه شیری و آبی ستاره شمال است. درست مثل بقیه اعضای خانواده، این مدل نیز به صورت پیش فرض با اندروید ۱۱ عرضه می شود.

قاین سه گوشی از هم اکنون در دسترس هستند. قیمت آن ها عبارت است از:

  1. ۱- قیمت TCL 20 Pro 5G برابر 549 یورو
  2. ۲- قیمت TCL 20L Plus برابر 269 یورو
  3. ۳- قیمت TCL 20L برابر 229 یورو

گوشی TCL 20s را فراموش نکردم! این گوشی همان TSL 20L Plus است که با تراشه ای متفاوت (و مدل نامشخص) به بازار امریکای شمالی می رود.

نظر شما درباره این گوشی های جدید TCL چیست؟

طرح مفهومی TCL Fold ‘n Roll رونمایی شد: اولین گوشی تاشو-کشویی دنیا

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

میشه گوشی نزنی

mostafa3

اینم بگم این tcl از قبل به حساب dxo واریزی داشته برای صفحه نمایش
یه سری بزنید به سایت dxgoooo 😂متوجه میشید

mostafa3

هیچ کدام پرچمدار نیستن

iTroll 2nd Gen

شماره نمیدونم
اما از طراحی تی سی ال ۲۰ پرو ۵ جی خوشم
اومد
بقیشون زیبا نبودند 🙂

M.Y

با سومین صفحه نمایش سایت دگزو آشنا شوید….
TCL 20 pro 5g

Mahdi

خب دیگه اسنپدراگون ۷۵۰ جی رو داره ۵۵۰ یورو میده ، بازم اکسپریا ۱۰مارک۳ گرونه؟

Milad7

اگه هدفش بازار چین باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)