حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت شرکت هوش مصنوعی Nuance را خرید : توسعه دهنده Siri و Swype

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت تأیید کرده است که شرکت Nuance Communications، Inc را خرید. شرکت Nuance یک شرکت نرم افزاری ابری و هوش مصنوعی است که به دلیل تولید صفحه کلید Swype و البته Siri شناخته دشه است. ارزش این معامله ۱۹.۷ میلیارد دلار است. به این ترتیب تبدیل به دومین خرید بزرگ مایکروسافت می شود. پیش از این مایکروسافت شبکه اجتماعی LinkedIn را به قیمت ۲۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ خریده بود.

حرید Nuance توسط مایکروسافت

در یک پست وبلاگی، مایکروسافت گفت این خرید در درجه اول برای مراقبت های بهداشتی Nuance و تجربه هوش مصنوعی سازمانی انجام است. مایکروسافت با بستر Microsoft Cloud for Healthcare که در سال ۲۰۲۰ ارائه شد، به صنعت مراقبت های بهداشتی ورود کرده است. این شرکت ردموندی گفت که اعلامیه امروز “نشان دهنده آخرین مرحله در استراتژی ابر ویژه مایکروسافت است.”

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت گفت:

“Nuance لایه هوش مصنوعی را در محل زایمان و مراقبت های بهداشتی فراهم می کند. همچنین در زمینه استفاده واقعی از هوش مصنوعی سازمانی پیشگام است.” “هوش مصنوعی مهمترین اولویت فناوری است و مراقبت های بهداشتی فوری ترین کاربرد آن است. ما، به همراه اکوسیستم شریک خود، راه حلهای پیشرفته هوش مصنوعی را در اختیار متخصصان در همه جا قرار خواهیم داد تا تصمیم گیری بهتر را ایجاد کرده و ارتباطات معنی دارتری ایجاد کنیم، زیرا رشد Microsoft Cloud را برای مراقبت های بهداشتی و Nuance تسریع می کنیم. “

حرید Nuance توسط مایکروسافت

حرید Nuance توسط مایکروسافت

محصولات Nuance شامل Dragon Ambient eXperience ، Dragon Medical One و PowerScribe One است. همه این ها شامل تشخیص گفتار SaaS ارائه شده بر روی Microsoft Azure است. گفته می شود که از راه حل های این شرکت بیش از 55 درصد پزشکان و 77 درصد بیمارستان های ایالات متحده استفاده می کنند. درآمد شرکت مراقبت های درمانی ابری Nuance حدود ۳۷ درصد رشد سال به سال را در سال مالی ۲۰۲۰ شرکت (منتهی به سپتامبر 2020) تجربه کرده است.

مایکروسافت و Nuance قبلاً در سال ۲۰۱۹ با یکدیگر همکاری کردند که مایکروسافت از نرم افزار Nuance برای دیجیتالی کردن سوابق بهداشتی استفاده می کرد. مایکروسافت گفت که مشارکت موجود برای قدرت بخشیدن به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی موجود از طریق قدرت هوش بالینی محیط و سایر خدمات ابری مایکروسافت گسترش خواهد یافت.

علاوه بر برنامه های مراقبت های بهداشتی، Nuance مهارت های هوش مصنوعی و راه حل های جذب مشتری در پاسخ صوتی تعاملی (IVR)، دستیارهای مجازی و راه حل های دیجیتال و بیومتریک را ارائه می دهد. بیشتر مصرف کنندگان Nuance را برای ساخت صفحه کلید Swype می شناسند. صفحه کلید در نهایت متوقف شد، اما ویژگی های آن در بسیاری از گزینه های دیگر کپی شده است.

مارک بنجامین، مدیر عامل شرکت Nuance گفت:

“طی سه سال گذشته، Nuance نمونه کارهای خود را برای تمرکز بر بخشهای مراقبت های بهداشتی و هوش مصنوعی سازمانی تنظیم کرده است، جایی که تقاضای تسریع شده برای هوش مصنوعی پیشرفته و راه حلهای محیطی افزایش یافته است.” “برای استفاده از این فرصت، ما نیاز به بستر مناسب برای جلب توجه و مقیاس جهانی به مشتریان و شرکای خود داریم تا ارتباطات شخصی، مقرون به صرفه و موثرتری را با افراد و مراقبت ها فراهم کنیم.”

این خرید باعث می شود مایکروسافت ۵۶ دلار به ازای هر سهم بپردازد که ۲۳ درصد بیشتر از به قیمت بسته شدن سهام Nuance در روز جمعه، 9 آوریل است. این معامله به اتفاق آرا توسط هیئت مدیره Nuance و Microsoft تأیید شده است و انتظار می رود در سال جاری بسته شود.

نظر شما درباره این خرید مایکروسافت چیست؟ به وضوح ردموندی ها رستگاری را در زمینه دیگری هم دیده اند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farcry

این پول هایی که مایکروسافت داره خرج میکنه خیلی خیلی بالاست.نه اپل و نه گوگل و نه آمازون تا الان همچین خرج هایی نکردن.فقط توی این شش ماه 27 میلیارد دلار پول داده برای خرید زمینیکس و همین شرکت.

Milad7

اسم سیری اومد ، خداییش دستیار باحال و به درد بخوری هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)