حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر ثانویه می ۱۱ اولترا همان صفحه نمایش می بند ۵ است!

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی

گوشی می ۱۱ اولترا شیائومی از نمایشگر ثانویه در پشت قاب و کنار دوربین اصلی برخوردار است. برخی ها در زمان معرفی این ویژگی را جذاب قلمداد کردند اما به مذاق خیلی ها هم خوش نیامد. امروز مشخص شده است که شیائومی این نمایشگر را به صورت اختصاصی برای این گوشی تولید نکرده است و از همان صفحه نمایش می بند ۵ برای نمایشگر ثانویه این مدل استفاده می کند.

نمایشگر ثانویه می ۱۱ اولترا

این صفحه نمایش 1.1 اینچی عملکردهای مختلفی را انجام می دهد. از نمایش زمان و تاریخ گرفته تا نمایش هشدارهای تماس و سایر اعلان ها تا استفاده از آن برای ثبت عکس های سلفی با استفاده از دوربین اصلی گوشی که مطمئنا کیفیت عکس ها را دو چندان می کند.

به نقل از gizmo، امروز مدیرعامل شیائومی، لی جون در یک ویدئو زنده فاش کرد که نمایشگر ثانویه Mi 11 Ultra همان نمایشگر مورد استفاده در Mi Band 5 است که سال گذشته معرفی شد! بله، این همان صفحه نمایش 1.1 اینچی امولد Mi Band 5 (Mi Smart Band 5) است که حالا وظیفه ای جدید در گوشی پرچمدار شیائمی پیدا کرده است.

هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی نمایشگرهای فروخته نشده Mi Band 5 را در این گوشی استفاده کرده است و یا تعداد بیشتری از این نمایشگر را به تولیدکننده سفارش داده است. با این وجود، این که این صفحه نمایش به صورت سفارشی ساخته نشده است، به معنای کمک به کاهش هزینه تولید Mi 11 Ultra است.

صفحه نمایش دوم می ۱۱ اولترا

صفحه نمایش دوم می ۱۱ اولترا

می 11 اولترا شیائومی

این گوشی دارای صفحه نمایش اصلی خمیده 6.81 اینچی با رزولوشن 3200 * 1440 با حفره در گوشه سمت چپ برای دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی است. یک پردازنده اسنپدراگون 888 وجود دارد که تلفن را تأمین می کند و با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 جفت می شود. چندین نسخه ذخیره سازی نیز وجود دارد که حداکثر آنها 512 گیگابایت است.

Mi 11 Ultra برای دوربین های خود دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی GN2 سامسونگ، یک دوربین زاویه دید فوق العاده 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 و یک سنسور 48 مگاپیکسلی دیگر IMX586 سونی با یک لنز پریسکوپی است.

یک باتری 5000 میلی آمپری در داخل گوشی وجود دارد که از شارژ سیمی 67 وات سریع و بی سیم 67 وات سریع پشتیبانی می کند. قیمت این گوشی 5999 CNY (914 دلار) برای نسخه 8 گیگابایتی رم + 256 گیگابایت در چین است در حالی که در اروپا نسخه 12 گیگابایتی رم + 256 گیگابایت با قیمت 1200 یورو عرضه شده است. مشخصات کامل این گوشی را می توانید از لینک زیر مشاهده کنید:

شیائومی می ۱۱ اولترا با دوربین سه گانه قدرتمند رسما معرفی شد

 

نظر شما درباره استفاده از نمایشگر می بند ۵ به عنوان صفحه نمایش ثانویه در گوشی می ۱۱ اولترا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

روغن ریخته رو نذر امامزاده کرده . البته ممکنه

iTroll 2nd Gen

😐💕

Mahdi

طراحی های امسال خیلی سمی هستن

Milad7

عجب پس که اینطور!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی