حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل فروردین ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

سال ۱۴۰۰ است و کم کم زمزمه های افزایش قیمت اینترنت به واقعیت می پیوندد. آغاز این روند شوم با افزایش قیمت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل فروردین ۱۴۰۰ همراه شده است. این افزایش قیمت تقریبا حدود ۱۵ درصد و بیشتر است. البته ایرانسل با کاهش حجم و تغییر قیمت تلاش کرده که این افزایش قیمت خیلی به چشم نیاید. البته بسته های نامحدود هم حذف شده اند.

افزایش قمیت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل

ایرانسل در اقدامی بدون اطلاع رسانی قبلی، قیمت جدیدی را برای بسته‌های اینترنت ثابت خود در نظر گرفته و برخی بسته‌ها را نیز حذف کرده است. این تغییرات باعث افزایش نرخ بسته‌ها و نیز کاهش حجم آنها شده است.

در تصویر زیر برخی از قیمت های جدید را می توانید ببینید:

افزایش قمیت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل

افزایش قمیت بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل

کاربری که پیش از این بسته نامحدود با سرعت ۸ مگابیت و با مصرف منصفانه ۸۰ گیگابایت را حدود ۷۶ هزار تومان خریداری می‌کرد هم اکنون باید این بسته را با قیمت ۸۵ هزار تومان دریافت کند و البته مدل نامحدود آن نیز برداشته شده است.

حذف بسته‌های نامحدود و تغییر بسته‌های TD-LTE ایرانسل از نظر حجم، زمان و قیمت در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران روبرو شده است.

کاربری می گوید:

از اواخر اسفندماه با وجود آنکه بسته اینترنتم با سرعت ۸ مگابیت فعال بود و حجم مصرف آن نیز به مصرف منصفانه نرسید اما با افت کیفیت مواجه شدم و سرویس TD-LTE ایرانسل عملا اجازه دانلود نمی‌داد و سرعت آن به ۲۵۶ کیلوبیت می‌رسید. در طول تعطیلات نیز این افت کیفیت و مشکل دانلود ادامه داشت و امروز که قصد خرید مجدد بسته اینترنت را داشتم متوجه شدم که ایرانسل، بسته نامحدود را حذف کرده و نزدیکترین بسته حجمی نسبت به بسته‌ای که قبلاً با قیمت ۷۶ هزار تومان می‌خریدم را باید به قیمت ۸۵ هزار تومان و با حجم مصرف کمتر خریداری کنم.

کاربر دیگری می‌گوید:

بسته ۳۶۵ روزه که ۳۶۰ گیگابایت حجم داشت را به قیمت ۴۹۹ هزار تومان می‌خریدم و هم اکنون بسته پیشنهادی این اپراتور برای یک سال ۳۰۰ گیگابایت حجم با قیمت ۵۴۰ هزار تومان است. ایرانسل هم حجم را کم کرده و هم قیمت را زیاد کرده است. کجای دنیا اینگونه است؟

از سوی دیگر یک مشترک دیگر سرویس TDLTE می‌گوید:

دوم اسفند اینترنت TDLTE را برای ۹۰ روز و ۷۰ گیگا بایت حجم با مالیات به قیمت ۱۰۳ هزار تومان خریداری کرده‌ام و برای تمدید مجدد آن در فروردین ماه با بسته ۶۰ گیگابایت و قیمت ۱۰۹ هزار تومان مواجه شده‌ام. به نظر می‌رسد قیمت بسته‌های اینترنت بیش از ۲۰ درصد گران شده است.

ایرانسل هنوز واکنشی نشان نداده است. شما کاربر TD-LTE ایرانسل هستید؟ تجربه شما از این افزایش قمیت به چه صورت است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
UnderTaker

از کارهای عجیب این اُپراتورهای درپیت همین بس که بسته 1 ماهه 10 گیگ برای نت همراه سیمکارت رو داره میده 29,500 ، اونوقت همین بسته رو برای TD داره میده 32,500 😕
در صورتی که قاعدتا نت ثابت باید از نت همراه ارزون‌تر باشه.

بین بسته‌های فعلیش، فقط بسته 75 گیگ یکماهه 85 تومن و بسته 150 گیگ سه ماهه 190 تومن، نسبت به بقیه‌ی بسته‌هاش ارزش خرید بیشتری داره که هر گیگ حدود 1100 تا 1200 میفته، بقیه‌اش مفت نمی‌ارزه دیگه.

Taha

اونم فک کنم پیشنهاد شخصی ایرانسل مختص شماست چون من ۷۵ گیگ ۸۵ تومن ندیدم

UnderTaker

خیر. اگه توی تصویر همین مطلب که ترنجی گذاشته نگاه کنید، بسته‌اش هست.

من موندم سردستشون ( وزیر جوان ) گفت اصلا گرون نمیشه راحت باشید پس الان چی شد؟؟؟؟؟؟؟
ههههههن؟؟؟؟؟

Milad7

خدا رحم کنه از اب معدنی تا دوغ و نوشابه و کرایه تاکسی و حق ویزیت دکترا و… همه در حال افزایش هستند

baran

من بسته سرعت ۸ مگابیت رو میخریدم
اینطوری با حجم کمتر باید قیمت بیشتر بدم، البته سرعت بالاتر
ولی الان که ایرانسل من رو چک کردم هنوز نامحدودا بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)