حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی V13 با دایمنسیتی ۷۰۰ و صفحه نمایش ۹۰ هرتز ۱۱ فروردین معرفی می شود

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی

چند سالی است که برخی تولیدکنندگان گوشی هایی را منحصر به بازارهای خاصی تولید می کنند و آن ها را به صورت جهانی عرضه نمی کنند. سری V تلفن های هوشمند ریلمی یک نمونه است و منحصر به کشور چین است. ریلمی قصد دارد سه روز دیگر مدل جدیدی را معرفی کند که با نام ریلمی V13 وارد بازار چین می شود. این گوشی مجهز به دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است.

ریلمی V13 با دایمنسیتی ۷۰۰ و صفحه نمایش ۹۰ هرتز می آید

ریلمی V13 دو ماه پس از ریلمی V15 در حال آمدن است. این گوشی دارای طرحی ترکیبی است که می توان آن را ترکیب دو مدل Realme V15 و Realme V11 5G نامید. در قسمت جلوی آن، یک نمایشگر حفره دار در بالا سمت چپ مانند مدل V15 وجود دارد در حالی که قسمت عقب گوشی محفظه دوربینی شبیه V11 5G دارد.

ریلمی وی 13

ریلمی وی 13

به نقل از gizmochina، پوستر فوق توسط کاربری به نام “آرسنال” در Weibo به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که Realme V13 حفره ای در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش دارد. ما نوع نمایشگر را نمی دانیم، حتی اگر بدانیم که دارای اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار آن است، اما پوستر می گوید صفحه نمایش دارای رفرش ریت 90 هرتز است.

سایر جزئیات این پوستر شامل پردازنده 5G ، ظرفیت باتری 5000mAh و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت است. همچنین دارای یک جک صوتی و یک درگاه USB-C در پایین است و به رنگ های آبی و مشکی در دسترس خواهد بود.

 

به گفته منبعی که این تصویر را منتشر کرده است، این گوشی مشخصات مشابه Realme V5 و Realme Q2 را به اشتراک می گذارد اما دارای یک پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک است. وی همچنین اضافه کرد که این گوشی 8 گیگابایت رم و برچسب قیمتی 275 پوند خواهد داشت. معرفی این مدل ۱۱ فروردین ماه خواهد بود و از روز بعد برای فروش در کشور چین دردسترس خواهد بود.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ / Dimensity 700 با پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد

 

دایمنسیتی ۷۰۰ دارای هسته های قدرتمند Cortex-A76 است که با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش واحد Cortex-A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز کار می کنند. دایمنسیتی ۷۰۰ قدرت این گوشی را با LPDDR4x RAM و حافظه UFS 2.1 تامین می کند.

نظر شما درباره Realme V15 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جزئیات زیادی در دسترس نیست تا معرفی رسمی نمیشه اظهار نظر کرد👍🏻

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی