حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت دو کنترلر جدید ایکس باکس با طراحی زیبا معرفی کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ایکس باکس، کنسول بازی، مایکروسافت

مایکروسافت از دو کنترلر جدید ایکس باکس با طراحی و رنگ بندی جدید رونمایی کرد. دو کنترلر جدید بی سیم بوده و با نام های Electric Volt و Daystrike Camo و با سازگاری کامل برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، رایانه های شخصی ویندوز ۱۰ و گوشی و تبلت های اندرویدی روانه بازار می شوند.

کنترلر جدید ایکس باکس با طراحی زیبا

کنترلر جدید ایکس باکس Electric Volt طرحی مشابه کنترل کننده های Shock Blue و Pulse Red دارد. این کنترلر با رنگ زرد نئونی در قسمت جلو، در قسمت عقب با رنگ سفید (به مانند کنترل کننده های Shock Blue و Pulse Red) و دی پدی مشکی رنگ طراحی شده است. این کنترلر یک ماه دیگر در تاریخ ۷ اردیبهشت با قیمت ۶۵ دلار دردسترس علاقه مندان و گیمرهای سراسر دنیا قرار می گیرد.

کنترلر جدید ایکس باکس

 

کنترلر DayStrike Camo نسخه سوم از سری Camo است. دو مورد دیگر Night Ops Camo که در سال 2019 معرفی شد و Arctic Camo Special Edition که سال گذشته رونمایی شد. این کنترلر کمی متنوع تر و رنگارنگ تر است. در طراحی این کنترلر از رنگ های قرمز، خاکستری و مشکی استفاده شده است و دکمه های پشتی آن با طرحی زیبایی تزئین شده اند. این کنترلر نیز از تاریخ ۱۴ اردیبهشت با قیمت ۷۰ دلار در تمام فروشگاه ها برای گیمرها عرضه می شود.

کنترلر جدید XBOX

کنترلر جدید XBOX

به نقل از gizmochina، مایکروسافت در تولید این کنترلرها برای اولین بار در محصولات مربوط به ایکس باکس دست به استفاده از مواد بازیافتی زده است. این شرکت البته تضمین داده است که استفاده از این مواد در کیفیت نهایی کنترلر جدید ایکس باکس تاثیری نداشته است.

 

مایکروسافت همچنین از تجهیزات جدید لباس در کنار کنترل کننده های جدید خبر داد. مجموعه Xbox Icon که شامل تی شرت، لباس زیر، شلوارک و شلوار است از کنترل کننده های جدید الهام گرفته شده است و از اول اردیبهشت ماه در اندازه های مختلف در دسترس خواهد بود. البته مایکروسافت تعداد این سری از لباس ها را محدود می داند و به علاقه مندان توصیه کرده است در صورتی که می خواهند آن ها را تهیه کنند در روزهای ابتدایی اقدام به خرید کنند!

ایکس باکس

 

نظر شما درباره کنترلرهای جدید ایکس باکس چیست؟ زیباست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بر خلاف تیتر زیبا نیستن😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی